izran zingen met ouders

tatouzint_4ever 14 feb 2011

1. Wie doet da ook altijd haha

Ik doe vaak izran zingen met me vader geweldig -love-

En soms me mamske :haha:

Wie nog meer ??

2. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    hahaha zoo leuk! nee zelf durf ik dat niet.. k moet wel hel hard zingen om boven het geluid van Aljazeera te komen. en als t zou lukken dan krijg k gelijk die: Ta skaa gafi shek!

3. Als me pa aljazeera kijkt moet ik ook niet praten ofzo maar soms is het zo stil da ik ineens begin te zingen en me pa doet mee wollah geweldig :love:

4. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Vroeger zong ik van kleins af aan met me moeder, bijvoorbeeld als ik haar hielp in de kouzinaa, ik mis die tijden.
    Nu zing ik het nog steeds, maar jammer genoeg doet me vader niet mee, me zusje wel! Ze heeft
    echte schoonheid in haar stem! Van mij en me moeder, blijkbaar, hahahahhaha...

5. Haha ewa ja ik ben gek op vooral in ochten als ik boven ben mijn pa beneden hoort ie me izran zingen meteen begint hij ook ahahahahahah :$

6. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik ben GEK op izran, hahaha..

7. hahaha ik ook vooral samen met me papske :love:

8. Izrannnnn, ajow mijn moeder kan et echt prachtig. Als ze eenmaal de adjoen vast heeft.. is ze niet neer te slaan. Ze heeft overigens zelf de henna avond izran gezongen bij mijn tantes. :lol:

9. aaah echt leuk als je moeder leuk kan zingen! ik zou alles voor haar doen, zolang ze maar blijft zingen op de achtergrond (A)

10. soms zing ik izran.. en dan komt mn vader met slipper aanrennen

11. Hahah yek! haha

12. mijn oma kent mooie izran.. in de zomer ga ik weer ervan genieten op rkempo

13. Ja mijn beide oma's kunnen dat.. :D love it

14. Trotse_Berber

Trotse_Berber Populair

17.087
    128
    0
    Ik moet écht hard gaan zingen, als ik mijn moeder wil overtreffen

Ze heeft echt zo'n izran stem zoals de oma's ;o

Deel Deze Pagina