Lach Topic

Sara 19 jun 2011

1. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahahahahahahahaahahahahahahahahaahaahahahahahahahaahaahaaa ik lach me ff stuk door samiraatjee

2. ik kan nu ff niet lachen

3. :mad: stomme ik!

4. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    ahahahahahahahaahahahahahahaha lekker aahahahahahahahhahaahahah komt goed hooor ahhahahahahahahahahaa

5. lach jij maar.. haha zelfs als ik niet wil lachen moet ik lachen thanks to you!

6. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    aaahahahahaahahahahahahahaha sam eerlijk toenje da zag was je nie booos hahahahaa je wou je lap van de raam gooien éh éh

7. hahahahah eigenlijk wel.. ff door het raam gooien en t zou me niet schelen op wiens hoofd die geland was

8. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    hahahahahahahahahaahahahahahhaaha ik zeg eerlijk je verdiende die actie ahhahahahahahahahahaha

9. Hahahahahah jaa iegg zoveelste keer! Voortaan neem ik mn laptop OVERAL mee hahaha klaar!

10. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahahahhaahhahaahhahahaha moet je zeker doen niet dus ahhahaahahahahha ik lach nog steeds om jou reactie zo boos ahhahahahahahahaha

11. Hahahahahaha lach maar! Als dat ook bij jou gebeurt of iets anders saffie dan lach ik me stuk daarom haha maar nee sam is altijd degene zonder gunning haha

12. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    Hahhahahahahahahaha gebeurt me ook vaak maar jou reactie was echt grappig echt zo boosss ikdacht woow eet me niej op aub hahahahahahahahhahaaa

13. Hahahha nee zover ga ik niet :p

14. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    doorjou kijkt me broertje me heel raar aan hahahahahahahahahahahhahaa

15. Hahahahah jaa dan heeft je broertje echt gelijk, zo zou ik ook kijken! hahaha

Deel Deze Pagina