LEES dit!

ELISA1 24 jun 2011

1. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Lees dit, ik wou het ook niet lezen, alsnog heb ik het gedaan en het heeft me geraakt.

In de buurt van de kust van Japan is er een aardbeving geweest zoals iedereen weet! Experts zeggen dat dit tot de vorming zal leiden van een nieuw eiland. Als u niet vergeet dat profeet Mohamed vzmh, eens had gereciteerd dat Dajjal is gevangen op een eiland in het westen. Japan is het eerste land om zonlicht te ontvangen en de dageraad in de wereld te zien. Voor de komst van Imam Mehdi werd aangehaald dat het jaar voor zijn aankomst zal zon en maansverduisteren, die reeds heeft plaatgevonden dit jaar al twee keer! Er zijn meer tekens die steeds vaker voorkomen en dat de Dag Des Oordeels dicht bij is! Het aanbieden van Salaat is één van de meest noodzakelijke werkzaamheden in ons leven, terwijl overbelasting weg van al het verkeerde pad! Dit is een wake-up call voor alle moslims! Laten we samen verenigen en het gezicht van de tekens en gelukkig te zijn om zich te ontdoen van deze slavernij leven van ons en informeer anderen. Profeet Mohamed vzmh, vertelde ons dat er drie grote aardbevingen zijn voor de Dag Des Oordeels. Een in het oosten, een in het westen en een in Arabie. Er is een in japan Oost, en een in Haiti West,. Het is heel eng, wat hebben wij gedaan om een plaats te verdienen in Jannah?? We kijken tv, we zweren, we beoordelen, ons houding tegenover andere, ons manier van kleden, veel dingen die niet horen... We luisteren muziek, we leren teksten van buiten maar waarom niet het leren van de verzen van Koran? Het is waarschijnelijk omdat we niet genoeg Imaan in ons hebben. We moeten ons ontdoen van slechte gewoontes en de goede leren.

Vertel zoveel mogelijk over Islam aan vrienden, familie, kennissen of zelfs onbekenden, want Allah swt zei: Als je mij ontkent tegenover anderen, dan zal ik je ontkennen op de Dag Des Oordeels.

Laa Illaha Illalah

Deel Deze Pagina