Mehdi Carcela Een Zware Hersenschudding Na High Kick

Just_a_Boy 18 mei 2011

1. [video=youtube;WBiAgf1yAuY]http://www.youtube.com/watch?v=WBiAgf1yAuY&feature=player_embedded#at=22[/video]

In de Belgische topper tussen Racing Genk en Standard Luik staat het kampioenschap op het spel. Chris Mavinga ging de strijd echter iets te fanatiek aan. Hij kegelde tegenstander Mehdi Carcela op wrede wijze de wedstrijd uit.
    De middenvelder van Racing Genk trapte Carcela van achter in het gezicht. Het slachtoffer ging naar de grond en bleef daar minutenlang liggen. De medische staf van Standard Luik gaf zelfs even hartmassage, waardoor enkele spelers, waaronder Jelle van Damme en Mémé Tchité in tranen uitbarstten.
    Uiteindelijk bleek het niet zó ernstig, maar Carcela was wel enkele minuten knock-out, brak zijn neus en kaken en verloor enkele tanden. Carcela werd na een klein half uur per brancard afgevoerd. Opvallend genoeg gaf arbiter De Bleeckere de dader slechts een gele kaart.

UPDATE (1): Mavinga had na afloop van het duel met Standard dubbele gevoelens. Natuurlijk, hij was blij met de landstitel van zijn club. Maar aan de andere kant baalde hij van zijn actie tegen Carcela. "Het spijt me echt voor hem, maar het was een onhandigheid. Ik wilde de bal spelen, ik zag Carcela gewoon niet aankomen", aldus de dader.
    "Ik ben wel gelukkig dat we de titel pakken, maar voel echt mee met hem. Ik wil de komende dagen iets voor hem doen. Na dat incident was het moeilijk voetballen, zijn gehavende gezicht is me constant blijven achtervolgen", besluit Mavinga.

UPDATE (2): Carcela heeft een zware hersenschudding overgehouden aan de wilde trap van Mavinga. De middenvelder herstelt in een Luiks ziekenhuis. Hij heeft verschillende breuken in het gezicht en enkele afgebroken tanden. De hersenen lijken niet te zijn beschadigd.

2. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    WEJAW meskien, zware klap was dat, vieze eibarchan

3. Hersenschudding, gebroken kaak, gebroken neus, en gebroken tanden.

4. Dat is niet niks!

5. zooo die klap kwam hard aan ...

6. ik wil een audi q7

Deel Deze Pagina