Meisje (13) mishandeld om Twitter-foto

hans_buurjonne 15 feb 2011

1. Amsterdam - Een 13-jarig meisje is op 2 februari het ziekenhuis in geslagen na een ruzie over een Twitter-foto.

Het slachtoffer is een leerling van het Huygens-college, een VMBO-school in West. Een klasgenote zette een ietwat pikante foto van het meisje op Twitter.
    Volgens een politiewoordvoerder ontstond daarna op de school "een broeierige sfeer", waarbij twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan.

Ook op Twitter werd er ondertussen over en weer gescholden. De politie is samen met een buurtregisseur tot twee keer toe naar het Huygens-college gegaan om de gemoederen tot bedaren te brengen.
    Aanvankelijk leek dat te lukken, maar later op de dag ging het alsnog mis. Het meisje was uit voorzorg naar huis gestuurd, maar ging later terug naar school om verhaal te halen. Op de Overtoom kwam het tot een gewelddadige confrontatie tussen de twee groepen. Daarbij liep het meisje een gekneusde ruggenwervel op.

Ze is behandeld in het ziekenhuis, maar is inmiddels weer thuis. Ze zegt tegen AT5 doodsbang te zijn en niet meer naar school te durven.
    Het andere meisje op de foto is een leerling van een school in Noord. Ook zij zou inmiddels worden bedreigd.

2. Geen woorden voor joh schandalig

3. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.263
    93
    0
    eigenschuld voor beide meisjes

4. Dat meisje (rechts die in elkaar is geslagen) heet Hajar, zij blijkt een hoofddoek te dragen.

5. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
    marokkanen gaan steeds eerder t padje af

6. Samir

Samir Viva Real Madrid Populair

10.608
    117
    0
  7. Hoe bedoel je, Jullie willen mij kotsneigingen bezorgen. 'AFSCHUWELIJKE' ass.

8. Ik heb een betere foto weet niet of ik die wel mag plaatsen.

9. Pikant? Ik krijg er eerder braakneigingen van .. Als je zoiets plaatst weet je toch dat er gevolgen zijn?!

10. Medelijden met hun ouders !

11. haaha die jongen

12. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Hij heeft gelijk. ....ige gedrag moet gewoon worden gestraft!

13. abdel

abdel

170
    2
    0
    zijn dat marokaanse meisjes
    wjw hcoumaaa

14. Arbi salama!
    echt ehshouma
    Waar gaat dit toch heen? :S
    Tegenwoordig is het de normaalste zaak

15. UAHAUAHAUAHAUAHAUAHAuh die jongen gooit het gewoon eruit sgijt aan de overheid

Deel Deze Pagina