Morocco 2011 - Bericht voor de Hollanders.

-AmazighChick 22 jul 2011

1. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Location: AL Hoceima City Date: Wollah meh ik weet welke dag het is???

Bericht aan de achterblijvers in Kikkerland NL!!!!!!!

Hewaaaa iedereen, jong en oud. Dik en dun, vies en schoon. Hoe is het daar in NL? Ik zeg wel 1 ding:
    Morocco 2011 is gewoon GRU-WE-LIJK. Ik ben in Saidia, Nador, Tetouan, Meknes, Tanger, Dar kebdani, Meknes
    en natuurlijk in Boudinar ( Temsamane) en in Iyarmaouas ( Ait Touzine) geweest. Deze vakantie vergeet ik nooit
    meer. Ik bevind me nu in huisje Al Hoceima City!

De stad van de vreemdste eetgewoontes, De mooiste bergen, de berg met : Allah Alwatan AlMalik. De stad
    van zwarte plastic tasjes. De stad van de strijd tussen Barcelona en Real Madrid. De stad van droge
    Magnum- ijsjes. En natuurlijk de stad van de mooiste jongennssss! ( hier kom ik nog op terug.). Het is ook de
    stad van de erge bedelaars, de mooiste concerten ( Denk aan Parki). De prachtigste stranden en
    De kleinste winkeltjesss!

De mooiste jongens van Marokko vind je natuurlijk ook in steden zoals deze, en ik zeg 1 ding:
    Dit ZIJN de allermooiste jongens van heeeel de wereld! Ik wil nooit meer terug naar NL! ( haha).
    Loop langs een groepje jongens met mijn uiterlijk, en je krijgt meteen veertien kilo briefjes met
    nummertjes, namen en msn's naar je toegegoooid!Voor de Meiden: Ik kan best wel als souvenir voor jullie
    een paar briefjes meenemen hoor, hahaha.Ik heb veel mensen gezien echt lachen. Chido bijvoorbeeld.
    Of kan ik beter zeggen: Chido-white-shirt :p Hahaha,
    Ik heb de jongens hier ook namen gegeven:

Black and Yellow: Twee jongens die elke dag op de zelfde plaats en tijdstip komen.

Black and White, Yellow en Roze : 3 jongens die in een autozaak werken en hun ogen niet van me af
    kunnen houden,

Hoofd: Mooi lichaam, rare hoofd. Hij werkt in een winkeltje waar ik altijd kom.

Pedo: Die knippert niet eens! Hij is echt gadverdamme vies! In parki komt hij altijd in onze buurt zitten
    en kijkt de hele tijd. gadverdamme. Next!

TUITMONDJE: Eindelijk, een leuke jongen! Tuitmondje is de leukste jongen die ik in de vakantie heb gezien.
    Ik liep eens langs, en hij gaf me een luchtkus met zijn tuitmondje. Vandaar die bijnaam. I love him.

Spanjaarden: Een auto die altijd langs komt en briefjes met nummers gooit

En zo nog veel meer!

Ook een leuke tijdstip van de dag: De nacht! Wanneer we met de meiden en een zak pipas op de verhoogde
    stoep voor de deur zitten en de mensen bekijken. Af en toe stopt er een auto of komen er een paar leuke
    jongens langs. Dit zijn 1 van de gesprekken:

(Vertaals naar het NL'S)

Bestuurder: Hewa meiden, ik wil graag trouwen maar ik heb geen geld.

Nicht: Geld? Is niet belangrijk joh.

B: Dus wil je met me trouwen zoner geld?

N: Ja

B: Zonder goud?

N: Ja

B: Zonder een grote bruiloft?]

N: ja

Ik: Zonder ra3ker? ( verstand)

Tjah, en toen was het stil en reed de bestuurder weer door. Hij gooide nog wel een nummertje.

Zo zie je maar weer! Ik wil nooit meer terug naar Hollanda! Saai hoor.
    Hier is het veeel en veel leuker:p
    Mohiem ik weet niet meer wat ik moet typen en ik moet zo toch weer weg
    want we gaan ergens buiten eten. Ohjaaa! Ik heb ook weer een collectie Hawai Foto's gemaakt.
    Als ik terug in NL ben zet ik ze op pc en wie ze wil zien roept maar.
    Nu moet ik dus echt gaan! Beslama en een fijne vakantie in saaie Hollanda!

Groetjes uit Marokko!

-AmazighChick

2. ik ben net terug uit marokko.. dit jaar was saai in marokko boringg

3. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik ben er nog en ik geniet er met volle tuigen van. Ik chill alleeeeen maar. Niks anders.
    And I love it. Beslama.

Deel Deze Pagina