Mourinho: Geen nieuwe Spelers meer bij Real Madrid

Just_a_Boy 14 aug 2011

1. Mourinho: "Geen nieuwe spelers meer bij Real"
    Real Madrid is uitgewinkeld deze zomer. Dat maakt trainer José Mourinho bekend.

Real haalde deze zomer Hamil Altintop, Jose Callejon, Fabio Coentrão, Nuri Sahin en Raphael Varane. Daarmee heeft Mourinho zijn selectie rond. De Portugees laat dat weten aan Spaanse media. Ook meldt Mourinho dat Real geen spelers meer zal laten gaan. "Ik wil niemand van deze groep meer laten gaan en ik wil geen nieuwe spelers erbij."

"We hebben vertrouwen in elkaar. De selectie is klein, maar we hebben ook nog spelers uit Castilla (beloftes van Real, red.) die volwassener zijn dan ooit. Ik hoop het einde van dit seizoen te bereiken met deze groep." Daarmee sluit Mourinho ook gelijk de komst van Braziliaans wonderkind Neymar uit.

Vanavond staat Real tegenover aartsrivaal FC Barcelona, wanneer de ploegen het tegen elkaar opnemen voor de Spaanse Supercup. "De Clasico's van april en mei waren in balans. Twee gelijke spelen, een overwinning voor hen en voor ons. Ik verwacht niet dat deze wedstrijd anders zal worden."

Deel Deze Pagina