New kid on the Blok

ice-tea 16 aug 2011

1. ice-tea

ice-tea

5
    2
    0
    Goeiedag mensen, Ik heb een probleem en ja je raad het al. Ben 17 jaar alcohol verslaafd :( Ooowjaah ben 20 jaar :D. hahaha grapje mensen ben geen alcohol verslaafde!! Ik had jullie te pakken eh en voor zoubida :p.

Maar effe serieus nu ik hier ben gaan wat dingen veranderen! Chat mag niet leeg zijn! 2 Alle meiden jonger dan 16 jaar of ouder dan 24 moeten dit in hun naampje hebben :banana: . Geen moslim grappen is niet grappig bijv deze '' hoe noem je de laminaat van een moskee; islaminaat " Effe serieus wie ging lachen?? zie je niemand dus geen moslim grappen meer uiters verboden. Oke en de nieuwe giro rekening voor stichting mensen helpen gaat via mijn bankrekening want wordt niet eerlijk gedeelt Dus voel je vrij (97734762) En oohjah ik spaar voor een mercedes amg maar heeft niks te maken met die rekening die ik jullie net gaf.

Safie dat was het mensen nog vragen? Neey ? wat zijn jullie stil vandaag lol. mischien omdat ik nog wakker ben en het 8:55 is wahhahaha.

Voor me afscheid wil ik me manager bedanken saraaaa en me co producer zoubidaaaaaaaaa :D :cool:

1 person likes this.
  2. hahahahaha!

welkom ice tea, met jou wordt het zeker gezellig

3. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    ice ahahahahahahahhahahahaahahhaahahahhaaa

4. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    sinds wanneer ben ik jou manager ahahahahahahaahahaha

5. Hahahahahahaha grappenmaker! Welcome! :D

6. welkom icetea

7. musti

musti

5.830
    132
    0
    haha prachtige entree ice-tea. Welkom maat.

Deel Deze Pagina