1. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    Ik ga hier paar reviews plaatsen van odina visage

Odina producten kan je bij de action kopen vanaf 0.50 tot met 6.00 euro

2. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    Odina visage gezichts scrub peeling crème

Odina
    Mijn dochter moest wat verzorgingsproducten, en wou er niet al te veel geld aan uitgeven. Bij de Action zagen we een hele verzorgingslijn met Odina producten staan. Bij navraag bleken dit de nieuwe producten te zijn, voor de Action zelf. Dus hun eigen huismerk.

Scrubben
    Door luchtvervuiling, zonlicht, droogte en stress, krijgt onze opperhuid het dagelijks zwaar te voortduren. Soms is het tijd om de oude huidcellen te vernieuwen. Dit kunnen we doen met een lekkere scrubbeurt, waarna je huid weer voelt als herboren We verliezen dagelijks duizenden huidcellen, dat is een heel natuurlijk proces. Op deze manier vernieuwt onze huid zich. Door te scrubben ontdoen we ons van de oude huidcellen en stimuleert de doorbloeding. Ook wordt onze huid weer glad en glanzend. Scrubben is ook aan te bevelen in de strijd tegen de hinderlijke puistjes, als re scrubt voor het scheren krijg je een aanzienlijk gladder resultaat. Bovendien voelt scrub heerlijk aan op de huid. Samen met een heerlijke geur is een scrubbeurt een lekker ontspannende behandeling.Heb je een erg droge of gevoelige huid scrub dan één a twee keer per maand. En als je huid normaal of vet is dan kan je je huid wel twee maal in de week scrubben.
    Odina visage gezichts scrub peeling crème
    Deze gezichtsscrub verwijdert dode huidcellen en reinigt de huid op milde wijze. Na gebruik wordt de huid weer zacht en glad. De scrubcrème bevat een sensationele scrubformule en stimuleert een natuurlijke celvernieuwing. Het bevordert ook een gezonde uitstraling en huidstructuur. Deze milde scrub reinigt je huid door middel van natuurlijke oplosbare korreltjes. Het is dermatologisch getest en geschikt voor ieder huidtype.

Gebruik
    Maak je gezicht eerst goed nat met lauw warm water, breng hierna de crème met ronddraaiende bewegingen op je gezicht, gebruik hiervoor je wijs en middelvinger of een wattenschijfje. Werk altijd van beneden naar boven, begin dus ook vanuit je hals. Scrub je gehele gezicht met uitzondering van de huid rondom je ogen en je lippen. Spoel je gezicht goed af met ruim lauwwarm water. Droog je gezicht af met een zachte handdoek, je kan beter deppen dan schuren. En om het compleet temaken breng je een gezichtscrème op (dag- of nachtcrème). Het is belangrijk om rustig te scrubben, schuren kan namelijk leiden tot beschadiging van je huid. Bij een droge huid kun je het beste 2x per maand scrubben en bij een vette huid 1 / 2 keer per week.
    Geur en kleur
    De Odina visage gezichts scrub peeling crème is wit van kleur en is niet al te dik. In de crème zitten korreltjes, die aanvoelen als vogelzand. Deze lossen tijdens het scrubben vanzelf op. De crème ruikt licht bloemig.
    De tube
    De Odina visage gezichts scrub peeling crème zit in een roze plastic tube Op de voorkant vind je de merk en productnaam, en op de achterkant de gebruiksaanwijzing, de lijst met ingrediënten en het adres van het hoofdkantoor van de Action. De tube heeft een inhoud van 100ml. De tube heeft een witte schroef dop, waar hij ook op staat. Het product is dus alleen bij de Action te koop en kost € 2,29 .

Mijn mening
    Wij vonden het een hele goede scrubcreme, voor een klein prijsje. Na gebruik voelde mijn huid zacht aan, en ik had ook geen last van irritatie of rode vlekken. Ik vind dit een uitstekend product voor mensen met een normale huid. Waarom zou je duur kopen als het ook goedkoper kan. Mijn dochter is in ieder geval verkocht en heeft nu ook de dag en nachtcrème van dit merk aangeschaft.

Odina Visage Gezichtsscrub - Review - Odina visage gezichts scrub peeling crème

3. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    Odina visage herstellende nachtcreme

Odina
    Tijdens een middagje shoppen, zag ik bij de Action een hele verzorgingslijn met Odina producten staan. Bij navraag bleken dit de nieuwe producten te zijn, voor de Action zelf. Dus hun eigen huismerk. Zoals de meeste producten daar waren het kleine prijsjes dus het proberen waard.

Odina visage herstellende nachtcreme
    De belangrijkste reden om een nachtcrème te gebruiken is dat het goed is voor de hydratie van de huid. De nachtcrème beschermt de elasticiteit van het huidweefsel door het te ondersteunen van de productie van elastine en collageen. ‘s Nachts vernieuwen onze huidcellen zich en daarbij helpt de nachtcrème dus een handje. Een nachtcrème heeft hiermee ook een anti rimpel effect. Deze Odina herstellende nachtcrème verzorgt en herstelt de huid tijdens de nacht. Door de toevoeging van het lotus extract en vitamine E blijft de huid soepel en zacht. De toegevoegde sheabutter houdt de vochtbalans van de huid op peil en helpt het te herstellen. Deze nachtcrème is dermatologisch getest en geschikt voor ieder huidtype.
    Gebruik
    Het wordt aangeraden om de crème 1 maal daags te gebruiken, na het reinigen van de huid bij voorkeur ’s avonds, de crème opbrengen en lichtjes inmasseren.

De tube
    De nachtcreme zit in een witte plastic tube. Waarop je op de voorkant de merken productnaam vind. Op de achterkant vind je de product informatie. De tube heeft een inhoud van 50ml. Op de tube zit een witte schroefdop, waar de tube ook op kan staan. De doseer opening is precies goed, zodat je gemakkelijk kan bepalen hoeveel je wilt gebruiken. De tube zit ook weer in wit roze doosje die dezelfde informatie bevat als de tube.
    Geur en kleur
    Als je de tube open doet komt er een subtiele licht zoetige bloemen geur naar voren. Het is een niet te sterke geur. Normaal ben ik niet zo gek op bloemen en zoete geurtjes, maar deze is lekker. De nachtcrème is wit van kleur en niet te dik . In de tube zit 50ml en het kost €1,75. De nachtcrème is bij de Action te koop.

Mijn mening .
    Een fijne niet te dikke nachtcrème die zuinig is in gebruik, makkelijk is uit te smeren en bij mijn huidtype past. Het grootste voordeel vind ik dat hij en snel intrekt en dat de geur niet blijft hangen. Dan krijg je tenminste niet dat plakkerige gedoe op je kussensloop. Mijn dochter gebruikt deze crème dagelijks, vanwege het kleine prijsje. En het is voor een normale huid een prima product. Ik heb hem zelf ook een tijdje geprobeerd, maar omdat ik een zeer droge en gevoelige huid heb, hydrateerde het niet voldoende. Maar voor een jonge probleemloze huid is het een prima product, voor een heel klein prijsje.

Odina Visage Herstellende Nachtcrème - Review - Odina visage herstellende nachtcreme

4. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    Odina Visage Q10 Dagcrème

review 1

ODINA
    Odina is een nieuw cosmeticamerk dat bij de Action te vinden is. Het gaat hier om hun eigen huismerk en is dan ook vast in het assortiment opgenomen. Er zijn verschillende producten van dit merk verkrijgbaar, zoals dag- en nachtcrème, maar ook reinigingsproducten voor het gezicht. Zoals je gewend bent van de Action heb je geen dik gevulde portemonnee nodig om deze producten aan te kunnen schaffen.
    Q10 DAGCREME
    Een crème die je ’s ochtends aan brengt op je gereinigde gezicht. Volgens de verpakking helpt het bestaande lijntjes en rimpeltjes verminderen en vertragen het ontstaan van nieuwe rimpels. De crème heeft een dubbele antirimpel werking. Het eerste bestanddeel is Q10, dat een huideigen bestanddeel is. Het levert een belangrijke bijdrage aan de energietoevoer van de huid. Omdat UV-straling ook een boosdoener is van huidveroudering, zit er in deze crème ook een UVA- en UVB-filter. Het product is dermatologisch getest, maar helaas staat niet op de verpakking wat de uitslag van deze test is. Voor de geïnteresseerden heb ik ene foto gemaakt van de complete ingrediëntenlijst.

UITERLIJK & GEUR
    De crème zit in een dispenser waardoor je altijd perfect doseert. Een pompje levert je namelijk precies de juiste hoeveelheid dagcrème om je gezicht en hals mee in te smeren. Het product is dus heel zuinig in gebruik. De crème is minder vloeibaar dan ik had verwacht; het is best een stevige substantie wat uit de dispenser komt. Het is wel heel makkelijk te verdelen over het gezicht en smeert makkelijk uit. Ook wordt het meteen door de huid opgenomen en heb je dus geen last van een glimmende of vette huid. De kleur van de crème is wit en het heeft een hele lichte geur. Wanneer ik er echt aan ruik dan neem ik zwak ene lichtzoete geur waar, maar als ik het gewoon aanbreng merk ik die geur nauwelijks op. Ik ruik er dan ook niets van als ik het heb aangebracht.
    VERPAKKING
    De crème zit dus in een dispenser wat het natuurlijk heel hygiënisch maakt. Je ziet niet met je vingers steeds in dezelfde pot en het is luchtdicht afgesloten. Handig vind ik dat je altijd precies genoeg crème hebt en je dus niet te veel kan pakken. Daardoor is het heel zuinig in gebruik. Nadeel is dat je – aan het gewicht van de verpakking – moet voelen hoeveel er nog in zit, want dat zie je dus niet. Ook vraag ik mij af hoeveel crème er achter zal blijven of dat je redelijk goed alles er uit kan krijgen. Ook dit kun je natuurlijk nooit goed beoordelen, aangezien de verpakking niet doorzichtig is en niet te openen is. De dispenser heeft een handzaam formaat, waardoor het ook praktisch is om in je toilettas te stoppen, wanneer je een weekendje weg gaat of op vakantie gaat. Zelfs in je handtas kun je het makkelijk meenemen als je dat zou willen.

PRIJS
    Voor een dispenser met ene inhoud van 50 ml betaal je slechts € 2,99 en dat is absoluut een koopje, aangezien je vrij lang doet met één verpakking.
    MIJN MENING
    De dispenser vind ik praktisch in gebruik en geeft je altijd de perfecte hoeveelheid crème in handen. Het product is makkelijk uit te smeren en wordt meteen door de huid opgenomen. Het geeft mijn huid de juiste verzorging en zorgt ervoor dat de huid de hele dag soepel en zacht aanvoelt. Geen last van een droge trekkerige huid, wat ik wel heb als ik geen crème op doe ’s ochtends. Wat mij betreft doet de crème al voldoende van mij, maar er wordt natuurlijk wel iets beloofd op rimpelgebied. Het tegen gaan van rimpels is lastig te bewijzen; je weet namelijk niet hoe je huid er uit had gezien als je het product niet had gebruikt. Verminderen van rimpels en lijntjes? Ik heb hier en daar wat lichte lijntjes lopen, maar ik kan niet zeggen dat die opeens veel minder opvallen of dat het minder is geworden. Persoonlijk zie ik dar geen verschil in. Misschien dat ik daar wat te nuchter voor ben, want ik moet de eerste crème nog zien die dat effect daadwerkelijk zichtbaar maakt. Ik denk als je er in gelooft dat het wellicht helpt, maar persoonlijk denk ik niet dat je rimpels simpelweg kunt laten verdwijnen door het smeren van een dagcrème. Omdat het product zuinig in gebruik is, zeer betaalbaar is en mijn huid goed verzorgd, krijgt het van mij vijf sterren.

Odina Q10 dagcreme

Review 2

Odina
    Tijdens een middagje shoppen, zag ik bij de Action een hele verzorgingslijn met Odina producten staan. Bij navraag bleken dit de nieuwe producten te zijn, voor de Action zelf. Dus hun eigen huismerk. Zoals de meeste producten daar waren het kleine prijsjes dus het proberen waard.

Odina Q 10 Dagcreme
    De belangrijkste reden om een dagcrème te gebruiken is dat het goed is voor de hydratie en bescherming van de huid. Het beschermt de huid tegen weersomstandigheden en vervuiling. Ook bevordert de dagcrème de groei van nieuwe huidcellen, en die zorgen weer voor het op peil houden van het vochtgehalte van de huid. Bovendien bevat deze dagcrème UVA / UVB filters. Dit beschermt de huid tegen schadelijke UV straling en helpen samen met de Q 10 vroegtijdig veroudering tegen te gaan. De basis van deze dagcrème bestaat uit jojoba olie en sheabutter.
    Sheabutter is afkomstig van de noten van de kariteboom, deze boom komt vooral voor in West- en Centraal-Afrika. Het ingrediënt wordt daar al honderden jaren gebruikt door medicijnmannen om huidkwaaltjes en schedelproblemen op te lossen. Het verzacht en kalmeert de huid.
    Jojoba-olie verzorgt, voedt en herstelt de huid. Beschermt je huid tegen uitdrogen en helpt om rimpels te voorkomen
    Gebruik
    Het wordt aangeraden om de crème 1 maal daags te gebruiken, na het reinigen van de huid bij voorkeur ’s morgens, de crème opbrengen en lichtjes inmasseren. Het is ook een prima basis voor je make-up.

Verpakking
    De dagcrème van Odina zit in een dispenser. Deze dispenser werkt makkelijk, is hygiënisch en zuinig in gebruik. Een keer drukken is voldoende voor je gezicht en hals. Het enige minpuntje vind ik dat je niet kan zien hoeveel er nog in zit. De dispenser heeft een inhoud van 50ml en kost €1,79
    Geur en kleur
    De dagcrème is wit van kleur, en ruikt licht bloemig. Normaal vind ik een crème die een geur heeft niet zo prettig, maar deze geur is zo licht dat je het bijna niet waarneemt. En na een minuut of tien is het helemaal verdwenen.
    50ml en het kost €1,79. De nachtcrème is bij de Action te koop.

Mijn mening .
    Een fijne niet te dikke dagcrème die zuinig is in gebruik, makkelijk is uit te smeren en bij een normaal huidtype past. Het grootste voordeel vind ik dat hij en snel intrekt en dat de geur niet blijft hangen. Mijn dochter gebruikt deze crème dagelijks, vanwege het kleine prijsje. En het is voor een normale huid een prima product. Ik heb hem zelf ook een tijdje geprobeerd, maar omdat ik een zeer droge en gevoelige huid heb, hydrateerde het niet voldoende. Maar voor een jonge of probleemloze huid is het een prima product, voor een heel klein prijsje. Ook vind ik de dispenser erg handig in het gebruik.

Odina Visage Q10 Dagcrème - Lees Reviews

5. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    geendaank:p
    ik plaats zo nog paar

6. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    Odina Visage Reinigingsmelk & tonic

Odina
    Mijn dochter moest wat verzorgingsproducten, en wou er niet al te veel geld aan uitgeven. Bij de Action zagen we een hele verzorgingslijn met Odina producten staan. Bij navraag bleken dit de nieuwe producten te zijn, voor de Action zelf. Dus hun eigen huismerk.

Het reinigen van de huid
    Ook wanneer je geen make up gebruikt is het toch belangrijk om je gezicht goed te reinigen, want ook in de lucht zitten stoffen die je huid vervuilen. Het beste is dat je je gezicht elke dag reinigt, bij voorkeur iedere avond en iedere ochtend. Als je 's avonds de make-up laat zitten, krijgt je huid niet de kans om zich te herstellen van alles wat het overdag te lijden heeft gehad. Want je huid herstelt zich voornamelijk in de avond en nacht. Nog een reden om je huid goed te reinigen is het gebruik van de nachtcrème. Deze doet zijn werk alleen op een schone huid.
    Odina visage Reinigingsmelk
    Deze zachte romige reinigingsmelk verwijdert op milde wijze alle onzuiverheden en make-up van de huid. Door het gebruik van Aloe Vera, sheabutter en karite verwijdert deze reinigingmelk het vuil zonder het natuurlijke evenwicht van de huid te verstoren. De basis van deze reinigingsmelk is amandelolie. De olie reguleert het vochtgehalte in de bovenste huidlaag en vertraagt de afgifte van talg. Amandelolie is ook bijzonder goed voor de gevoelige, ruwe en droge huid. En is bovendien zeer geschikt om het gelaat te reinigen.

Odina visage Reinigingstonic
    Deze reinigingstonic is verijkt met pro-vitamine B5 het verzorgd en reinigt de huid zacht. Op milde wijze worden make-up en de laatste restjes reinigingsmelk verwijderd deze alcohol vrije tonic maakt je huid zacht en soepel, zonder dat het uitdroogt. De producten zijn dermatologisch getest.
    Gebruik
    De beste manier om je gezicht te reinigen, is door een wattenschijfje een beetje vochtig te maken en er dan wat reinigingsmelk op te doen. Gebruik het in een ronddraaiende beweging, want dan wordt je huid beter schoon en masseer je tegelijk je huid lichtjes. Begin altijd bij je hals en gebruik een nieuw wattenschijfje voor je gezicht. Begin bij je kin, dan je wangen en als laatst het voorhoofd. Gebruik, als je een erg vette huid hebt, meerdere watjes en stop pas met reinigen als er geen viezigheid meer op het wattenschijfje zit. Spoel daarna de huid met lauw water af en vergeet daarbij je hals niet. Als je een niet zeer gevoelige huid hebt, herhaal je deze handelingen nog een keer met een gezichtslotion. Dit doe je om de huid licht te desinfecteren en de poriën te sluiten. De huid voelt heerlijk schoon en fris en is goed voorbereid op de verdere verzorging met een crème.

Geur en kleur
    De kleur van de reinigingsmelk is romig wit en de geur heeft iets bloemigs maar heel subtiel. Ik vind het een heerlijke geur. De kleur van de gezichtslotion is heel licht als water en is ook zo vloeibaar als water. De geur is licht citroenachtig, maar ook ruik je er iets desinfecterends tussendoor.
    De Flacons
    De producten zitten in eenvoudige heel lichtroze plastic flesjes, met een niet zo’n stabiele klickdop. Op de voorkant vind je de merk en productnaam, en op de achterkant de gebruiksaanwijzing, de lijst met ingrediënten en dat het adres van het hoofdkantoor van de Action. De flesjes hebben een inhoud van 250ml. Het product is dus alleen bij de Action te koop en de flesjes kosten € 1,89 per stuk.

Onze mening
    Een prima product voor een heel klein prijsje. Zeer zeker voor een normale huid. Hoewel mijn dochter van sommige producten, best wel vaak rood en vlekkerig wordt was dit product echt een gok. Maar allergische reactie bleven uit. Na gebruik van dit merk voelde de huid ook zacht aan, en ook de geur was aangenaam. Hoewel het niet bleef hangen, maar dat hoeft ook niet bij zo’n product. Bij normaal gebruik, dus twee maal op een dag reinigen gaan de flesjes ongeveer een maand mee. ik heb ervoor gekozen om de twee producten gelijk te beschrijven, omdat je ze in principe op dezelfde wijze gebruikt. De flesjes zijn alleen onhandig om mee te nemen, omdat de dop niet al te goed afsluit

Odina Visage Reinigingsmelk - Review - Odina visage voor een schone huid

7. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    Odina Hydraterende Dagcrème

ODINA
    Odina is een huismerk van de Action en het is dan ook alleen daar te verkrijgen. Het gaat hier om een cosmeticalijn die zeer betaalbaar is.

HYDRATERENDE DAGCREME
    Ik heb al eens eerder een crème van dit merk in huis gehad en die beviel mij erg goed. Zodoende was ik erg nieuwsgierig naar wat deze crème mij te bieden had en kocht ik deze toen ik bij de Action was. Inmiddels gebruik ik deze crème al drie weken en dus is het tijd om deze eens grondig te beoordelen.
    Op de verpakking lees ik dat deze crème geschikt is voor alle huidtypen en dat het een paar belangrijke ingrediënten bevat. Zo bevat het vitamine E, wat bekend staat om zijn verzorgende eigenschappen voor de huid. Het houdt de huid soepel en zacht. Verder bevat het pro-vitamine B5, wat ook een gunstige invloed heeft op de huid. Wat ik erg prettig vind is dat de crème ook voorzien is van een UVA/UVB filter van factor 8. Zo heb je altijd een bescherming tegen de schadelijke zonnestralen. Uiteraard niet voldoende voor een dag in de hete zomerzon, maar wel voldoende voor de dagelijkse dosis zonnestralen die je ook in de winter op je gezicht krijgt. Op de zijkant van de verpakking lees ik ook nog dat er Lotus-extract in de crème verwerkt zit, wat eveneens de huis soepel en elastisch houdt. De crème is dermatologisch getest, alleen staat er helaas niet bij of de huidvriendelijkheid ook bewezen is of niet. Gezien het feit dat het geschikt is voor alle huidtypen (dus ook voor de gevoelige huid) ga ik er wel van uit dat dit zo is, maar dat is dus niet zeker. Zelf heb ik ook geen gevoelige huid, dus ik kan er zelf niet over oordelen. De ingrediëntenlijst kun je terug vindne bij de foto's.
    UITERLIJK, GEUR & GEBRUIK
    De cr̬me zit in een plastic tube en is wit van kleur. Het voelt lekker zacht aan, met een beetje roomachtig gevoel. De cr̬me is makkelijk aan te brengen en verdeeld zich goed over de huid. Het wordt eigenlijk meteen door de huid opgenomen en er blijft geen vettige of glanzende laag achter. Meteen vanaf het moment van aanbrengen voel ik de werking van de cr̬me. Het maakt mijn huid heerlijk zacht en soepel en ik heb geen moment last van een trekkerig gevoel. Iets wat ik wel heb als ik geen dagcr̬me gebruik. Deze werking houdt heel lang aan Рals ik mijn bed in stap voelt mijn huid nog steeds heerlijk zacht en soepel aan. De volgende ochtend na het douchen merk ik vaak dat het wel weer wat verzorging nodig heeft en het is dan ook een aangenaam gevoel, zodra ik weer de cr̬me aanbreng.
    Er zit nauwelijks aan geur aan deze crème. Pas wanneer je echt heel bewust aan de crème gaat ruiken (en er echt met je neus bijna bovenop zit) ruik je ene hele lichte geur. Dit is overigens een neutrale geur en die is niet echt waarneembaar als je het op je gezicht aan hebt gebracht. Prima, want ik hoef niet naar mijn dagcrème te ruiken.

VERPAKKING
    Deze crème zit in een plastic tube die als basiskleur wit heeft en roze tekst bevat. Er zit een draaidop op de tube, iets wat ik minder handig vind, maar je went er al snel aan. Wat wel erg prettig is dat de tube op de dop staat, zo hoef je dus niet – wanneer de tube leger raakt – lang te wachten of te knijpen tot er eens crème uit komt. Wanneer je de dop eraf draait kun je gerust de tube ondersteboven houden, de crème zal er niet uitlopen. Pas wanneer je lichtjes knijpt in de tube, komt de crème er uit. De crème is zuinig in gebruik, dus je hebt per keer maar een klein beetje nodig. De tube zit verpakt in een doosje, dat dezelfde kleurstelling heeft als de tube. Zelf keek ik eventjes op toen ik de eerste keer de tube uit het doosje had gehaald. De vorige crème die ik had van dit merk zat in en pompflacon en ik was er eigenlijk van uit gegaan dat deze crème ook in zo’n handige pompflacon had. Misschien is die er ook wel, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon een verpakking met een tube heb gepakt, terwijl er wel een pompflacon is. Ik zal er volgende keer bij de Action eens op letten.
    PRIJS
    De crème kun je met een gerust hart eens aanschaffen om te proberen. Voor een tube van 50 ml heb ik maar één euro betaald en dat is echt een koopje natuurlijk! Deze crème zal ik zeker vaker aanschaffen, al zal ik volgende keer wel eens kijken of er ook een pompflacon is, omdat ik die nog wat praktischer in gebruik vond.

MIJN MENING
    Een zeer goede, verzorgende crème voor een spotprijsje! Dat is wat je krijgt wanneer je deze crème aanschaft. Hiermee bewijst Action ook meteen dat je helemaal niet diep in de buidel hoeft te tasten om een goed product in handen te krijgen. Ik gebruik een dagcrème om mijn huid te verzorgen en om de hele dag een soepel en zachte huid te hebben. Dat is absoluut het geval bij deze crème. Neem daarbij het feit dat de crème meteen intrekt en geen vettige of glanzende lag achter laat en je snapt waarom ik enthousiast ben. Over de prijs hoeven we het niet meer te hebben, meer waar voor je geld kun je niet krijgen! Een aanrader als je een Action bij je in de buurt hebt zitten!

Odina Hydraterende Dagcrème - Review - Goedkoop... en super goed!

8. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.264
    93
    0
    uppieeeeeeeeee

9. Meiden...bekijk je gezichtproducten op Paraffine/ petroleum...want dat is echt slecht voor je gezicht! Jij denkt dat het je gezicht hydrateert en voedt, maar het doet juist het omgekeerde. Want hoe voelt je gezicht aan als je dat cremetje, niet smeert? ERg droog toch? Juist, want het droogt je huid uit, en dan ga je weer smeren, totdat je huid als het ware, parafinne verslaafd raakt....Wie van jullie is lippenbalsem verslaafd? want daar zit parafinne ook in, je blijft maar smeren en smeren om dat zachte gevoel te krijgen! Ik zal er een artikel over zoeken met meer informatie.

Dit stukje tekst komt van een site..die natuurproducten verkoopt, zonder paraffine!:

In een medisch rapport van allergoloog Dr. T.G. Randolph wordt gewaarschuwd voor het gebruik van minerale oliën en vetten. Zij lossen de natuurlijke huidvetten op, blokkeren de vochthuishouding en de zuurstofopname van de huid. Doordat de huid door de tijd heen gewend (verslaafd) is geraakt aan deze stoffen is zij nauwelijks meer instaat zelf nieuwe huidvetten aan te maken.

Wanneer de circulatie van de huid op lange termijn wordt verhinderd, vertoont de huid uiteindelijk uitdrogingsverschijnselen en ten gevolge daarvan mogelijk allergie. Bovendien kan minerale olie ook wel degelijk acné veroorzaken.

Zodra men deze ingrediënten niet meer toepast gaat de huid trekkerig en droog aanvoelen en is men geneigd toch maar weer naar deze vette huidbelastende stoffen te grijpen. Denk hierbij als voorbeeld aan degenen, die voor hun lippen altijd een lipstick of lipbalsem op zak hebben.

10. Bedankt Bessie

11. Ik heb een hele gevoelige huid, die troep van loreal, vichy, oil olaz, deed niks met mn huid!!.....In het begin was het oke, maar daarna raakte mn huid alleen maar geirriteerd en rood, en voelde branderig aan. Ook als ik niks smeerde, werd mn huid trekkerig en erg droog.

Sinds kort gebruik ik producten van Earth Line en Sea Line...echt topproducten!!!. Ik heb nergens meer last van!

Deel Deze Pagina