De gevolgen van Make-up

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Mannen onder ons,

Kijk wat makeup met vrouwen doen.. Dus laat je niet verleiden door die dikke laag verf en let goed op wie je uitkiest, voordat je de ochtend na huwelijksavond naast een monster ligt! Een gewaarschuwd persoon telt voor 2!

makeup.png
make-up-gevolg.jpg


Advies die ik jullie wil meegeven is het volgende: Wanneer je iemand's hand gaat vragen, en je het meisje voor het eerst goed ziet, verzoek haar dan vriendelijk om haar gezicht grondig te wassen (er bestaan make-up reinigers, tonics, heb ik mij laten vertellen). Vervolgens mag ze terug komen en kun je haar echte 'schoonheid' bewonderen. Als er tenminste nog iets van schoonheid is overgebleven..
 
9 jul 2013
376
33
Patron echte schoonheid komt van binnen, dat weet je toch :p

Die tweede foto is nep man, photoshop!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Patron echte schoonheid komt van binnen, dat weet je toch :p

Die tweede foto is nep man, photoshop!

Nee dat is echt makeup!

En echte schoonheid is zeker van binnen, maar je moet niet voor verrassingen komen te staan. In ieder geval heb ik jullie gewaarschuwd!
 
2 okt 2012
3.117
190
Hahahahaha gekke patron ommi ighsay arham ga eerst een vrouw vinden die kan koken qa wadjint dhi al3alaam tegenwoorsig
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hahaha, najaa je ziet meteen of iemand veel make up op heeft of niet. Komt goed mannen

Ik weet niet of alle mannen dat zien. Weet je hoe vaak ik met jongens ben, en dan loopt er een schilderij langs en zitten ze allemaal te roepen dat het een schoonheid is.
 
10 okt 2013
242
45
De mannen die zeggen ik zie niet of een vrouw make-up op heeft als ze naar haar gezicht kijken snap ik voor geen meter.
Je kan toch wel zien dat de ogen zwart omrand zijn, er een kleurtje op haar oogleden en lippen zit? Dat doet het meest met een gezicht, foundation verander het gezicht niet, het dekt alleen onzuiverheden.
 
21 apr 2014
405
126
hahahaha geweldige topic, hij heeft wel gelijk make up verandert gewoon alles:haha:
Gwn uit de kruidvat reinigsdoekjes kopen, is niet zo duur haha
 
Bovenaan