Beste vliegticket maatschappij naar Marokko?

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Er zijn de afgelopen jaren veel nieuwe aanbieders van vliegtickets naar Marokko bij gekomen. Denk daarbij aan kleine ondernemingen als Nuhr, Otla en ML Tours. Daarnaast zijn er nog de grote luchtvaart maatschappijen zoals Royal Air Maroc, AirArabia en Ryanair.

Wanneer we een vliegticket naar Marokko boeken, letten we vooral op de eerste prijs die wordt aangegeven. Het is echter wel belangrijk dat er wordt gelet op andere voorwaarden voordat er geboekt wordt. Bij sommige maatschappijen komen nog extra service en administratie kosten bij voordat er wordt afgerekend. Dat is vooral het geval bij Ryanair. Bij andere maatschappijen zijn die kosten al verwerkt in de prijs van de vliegtickets. Daarnaast zijn er andere zaken waar we op moeten letten. Een voorbeeld is de ruimbagage en handbagage wat bij elke maatschappij weer anders is.

Wat is jullie beste, meest favoriete vliegtuig aanbieder? En waarom kies je voor deze aanbieder?
 
6 jan 2012
3.617
79
Ik ga inchaAllah eind Mei naar Maroc, heb een retourtje bij ML Tours geboekt voor €195 (inclusief adm kosten).
Ik vlieg met Corendon, mag 25kg aan bagage mee nemen en 5kg aan hand bagage, vind ik netjes.
Het nadeel aan ML Tours is dat er plotseling veranderingen kunnen komen in de reis schema, het kan zo zijn dat het reisbureau contact met je op neemt en je vraagt een/twee dag(en) eerder/later te gaan vliegen .
 
7 jan 2012
1.642
123
Die nieuwe vliegticket maatschappijen zoals nuhr en otla zijn veel te duur. Die kopen alleen tickets en verkopen die door. Airarabia vind ik de beste
 
Bovenaan