Teksten&zinnetjees

31 mei 2013
73
9
Tegenwoordig zijn gebroken harten in. Tranen laten vallen is de mode en achter de jongens aan gaan is nu een gewoonte. De jongens doen tegenwoordig moeilijk om hun nummer in plaats van de dames.

De rollen zijn tegenwoordig omgedraaid. De heren doen geen moeite meer want dat worde voor ze gedaan. De dames huilen van hun afwijzing en huilen hun hartje uit bij een vriendin, die geniet van de pijn en de afwijzing van hun vriendin,

die praat de pijn en tranen verder naar haar vriendin die het verhaaltje mooier maakt. De jongens van tegenwoordig durven niet tevallen voor hun liefde, want die zijn gewend dat zij vallen voor hun. Alles nu is anders de tijd verandert en de mensen veranderen tegenwoordig hoor
 
31 mei 2013
73
9
Ze is zo lief, zo bijzonder & zo apart.
Ik kan altijd bij haar terecht,
Ookal is er wat.
Zonder haar kan ik niet leven.
Met haar wil ik nog heel veel dingen beleven.
Zij is een belangrijk deel van mijn leven uit gaan maken.
Dat kan niemand meer stuk maken.
Ik kan me geen betere zus wensen dan haar.
Als er wat met je is staat ze altijd voor je klaar.
Een geweldige meid met een hart van goud.
Het is mijn bff waar ik zoveel van hou
 
31 mei 2013
73
9
Wanneer ik ouder ben, en mijn zoontje vraagt me:
Wie was je Eerste Liefde?
Wil ik niet naar de zolder, om al m'n oude fotoalbums te gaan halen.
Ik wil dat ik dan kan wijzen naar de andere kant van mijn kamer en zeggen:
Daar zit hij: Ik hou van JOU!!
 
31 mei 2013
73
9
Een traan laten vallen voor het vrezen van Allah swt kan een hele oceaan van vuur doen doven.''Zoek toevlucht alleen bij Allah swt, werp je neer, huil en laat je gaan, want Allah swt zal je belonen voor elke geduldige traan."
 
31 mei 2013
73
9
We proberen teveel ons best te doen om andere tevreden te stellen. Daardoor vergeten we soms wie we echt zijn, wat we zelf willen en of we ons zelf wel tevreden stellen..We zijn soms bang voor de reacties van omringende wanneer we een keuze maken die we op dat moment graag willen.. daardoor missen we veel kansen. We proberen iemand te zijn die iedereen tevreden stelt. Zonder erbij na te denken dat dit een onmogelijke zaak is. We hebben vaak ongewild 2 gezichten. Dat hoeft niet perse in negatieve zin te zijn, het kan betekenen dat je hetgeen wilt uitstralen waarvan jij denkt dat iemand jou op die wijze meer zou mogen.. en ook daardoor vergeten wij dat de mensen die ons echt waard zijn, de mensen zijn die je juist mogen omdat je nou eenmaal bent wie je bent. En nog stel je andere teleur wanneer je weer een ander tevreden probeert te stellen. Zo is het leven. Het is ook nooit altijd goed, nooit! Het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Het is belangrijk in dit leven dat je blijft wie je werkelijk bent, je kan niet iedereen tevredenstellen. Je kan er niet voor zorgen dat iedereen je mag. Je kan er niet voor zorgen dat je bij iedere persoon een ander iemand bent. Je kan er niet voor zorgen dat je een voorbeeld bent voor iedereen die je kent. Jij bent jij. Je bent nou eenmaal wie je bent. En misschien heb je het niet door, of twijfel je eraan, maar er zijn altijd mensen in jouw omgeving die van jou houden omdat je nou eenmaal bent wie je bent.
 
31 mei 2013
73
9
Ik wil je vertellen dat..Tranen die over mijn wangen heen glijden,Doordat jij mij verliet,zou ik mijn leven nooit meer gelukkig kunnen leiden.Je hebt mijn ziel meegenomen sinds de dag dat je mij verliet.Ik weet dat je het niet met opzet deed,vandaar dit eindeloze verdriet.Ik wens dat ik ooit nog je glimlach zie,en je goeie tips zal horen.Jouw mooie woorden,die mijn hart verzachtte en zo wisten te doorboren.Waarom ben ik jou ooit tegengekomen?*Ik dacht dat je niet bestond,de jongen van mijn dromen..Ik heb spijt,van het feit dat ik jou nooit heb kunnen vertellen hoeveel ik om je geef.Ik heb spijt van het feit,dat ik jou nooit heb kunnen vertellen dat ik de helft van mijn leven om jou leef.Ik heb jou nooit kunnen vertellen,dat jij de dierbaarste man in mijn leven bent.En dat mijn leven zonder jou,geen gelukkig leven kent
 
31 mei 2013
73
9
Voorbij.. Is dat het goede woord?
Is dat hoe ik het nu moet noemen?
Of is er ergens nog hoop.. Hoop op iets moois tussen ons twee?
Allemaal vragen waar ik geen antwoord op krijg.
Maar weet je, ik hoef er ook geen antwoord op.
Ik moet je vergeten.. Hoe moeilijk mij dat ook lijkt. Maar ik ben het zat..
Ik ben het zat om jou telkens weer in mijn gedachte te hebben.
Ik ben het zat om steeds mijn verdomde tranen te laten vallen alleen om jou.
Ik haat je. Ik haat je om het feit dat jij mij zo erg hebt kunnen kwetsen.
Mijn tranen raken op, door jou. Mijn hart gebroken, door jou.
Ik walg van je. Ik haat je. Ik mis je. Ik hou van je.
Ik haat je omdat het jou is gelukt om mij gek te maken.
Maar dit is nog niet voorbij.
Op een dag zul jij beseffen wat jij bent kwijtgeraakt.
Maar dan is het te laat..!!
 
31 mei 2013
73
9
Na elk momentje geluk,Komt een lange tijd ongeluk,Na elk voordeel,Komt een nadeel,Na blijdschap,Komt droevigheid,Na het beklimmen van de trap,Komt achteraf altijd de spijt,Na liefde,Komt verdriet,Na het missen van je geliefe,Komt iets wat niemand ziet,Sommige hebben het en sommige niet
 
Bovenaan