Izran n'zman

1 aug 2011
4.659
53
Heerlijk om een oude topic terug te lezen.. Ik hou van izran, normaal ben ik altijd die de izran zegt, maar toen ik bruid was en ze t voor mij deden.. Was t echt moeilijk om mijzelf in te houden hahaha..
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Heerlijk om een oude topic terug te lezen.. Ik hou van izran, normaal ben ik altijd die de izran zegt, maar toen ik bruid was en ze t voor mij deden.. Was t echt moeilijk om mijzelf in te houden hahaha..

Lijkt me juist leuk om gewoon achterover te leunen en te horen hoe er izran worden gezongen voor je! hahaha je bent zeker in de watten gelegd die dag.
 
1 aug 2011
4.659
53
Lijkt me juist leuk om gewoon achterover te leunen en te horen hoe er izran worden gezongen voor je! hahaha je bent zeker in de watten gelegd die dag.
Haha jaa Patron ben zeker in de watten gelegd alhamdoelilah maar ik kan gewoon heeel moeilijk stilzitten haha.. Ik ben echt een actieveling..
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Haha jaa Patron ben zeker in de watten gelegd alhamdoelilah maar ik kan gewoon heeel moeilijk stilzitten haha.. Ik ben echt een actieveling..

Dan kon je zeker niet stil blijven zitten op je feestje haha Mabrouk en je hebt het zeker getroffen!
 
1 aug 2011
4.659
53
Dan kon je zeker niet stil blijven zitten op je feestje haha Mabrouk en je hebt het zeker getroffen!
Allahibarkfiek.. Shokrane. Ik heb het alhamdoelilah zeker getroffen met mijn man. Mijn henna feest was echt een feest geworden door m'n grote familie en vriendinnen alhamdoelilah maar de izran was echt helemaal wauw gedaan.. Nog beter dan milouda of wie dan ook.. Er zaten verschillende stammen namelijk en ik kreeg van alles te horen.. Nah ik kan wel uren volpraten over mijn henna feest en bruiloft maar daar gaat deze topic niet over .. ;-)
 
Bovenaan