uiterlijke kenmerken per stam?

18 dec 2011
12.851
98
Niet bij alle ait touzine. Mijn broertje heeft bijvoorbeeld blond/bruin haar en alle nichtjes en neefjes zijn blond.
 
4 feb 2014
51
4
Niet bij alle ait touzine. Mijn broertje heeft bijvoorbeeld blond/bruin haar en alle nichtjes en neefjes zijn blond.
Masha Allah, Lahisle7. Ik heb nog nooit een atouzin ontmoet met licht haar. De itouzinen in mijn omegeving die voldoen voor 90% aan het beeld dat ik heb geschetst (donker kroesshaar/krullen). Maar het kan zijn dat buiten mijn omgeving juist hele andere kenmerken zijn aanwezig zijn.
 
18 dec 2011
12.851
98
Baraka Allahoefeek. Nee ze bestaan, haha. Het verschilt bij ieder persoon. Het is niet echt stamgebonden.
 
1 mei 2012
8.118
110
Yasmina mijn neefjes en nichtjes zijn ook meerendeels blond en meer dan de helft loopt met gesteilde haren. Mijn mama heeft groene/grijze ogen en zo ook 80% van me familie met een lichte oogkleur.
 
1 mei 2012
8.118
110
Haha laat je niet gek maken, iedereen is uniek en wees blij met wat je hebt alhamdoulilah. Ze zeggen ook: 'Beauty is in the eye of the beholder' en dat zegt genoeg lijkt me.

Hahah wat nou? Ik ben superblij met mijn lengte haha.. Ben in ieder geval geen lange slungel hamdulilaah!
 
23 okt 2011
3.236
175
voorafgaand aan het onderzoek moest je eerst een research gedaan hebben over emigratie tussen de Arif stammen .
dus die theorie van uiterlijke kenmerken wordt onbruikbaar.....
wat me wel opviel bij sommige stammen, is de donker blonde haren en groene oegen bij sommige stammen is sterk vertegenwoordigd.
zoals bij Ibaqoyen en in kleine mate bij ayt touzine en Iqzenayen.
 
Bovenaan