Ik zoek een liedje van Milouda

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hahaha ik begrijp heel veel dingen wel. Maar soms worden er van die zinnen gebruikt die ik echt nog nooit heb gehoord snap je. Ik versta veel meer dan dat ik zelf kan praten. :haha:

Ooh dus je begrijpt het nog wel haha maar ik begrijp ook niet alles hoor. Vooral als er van die klassieke woorden in zitten, weet ik de betekenis niet daarvan. Maar zo leer je wel berbers.
 
17 feb 2013
32
5
Ooh dus je begrijpt het nog wel haha maar ik begrijp ook niet alles hoor. Vooral als er van die klassieke woorden in zitten, weet ik de betekenis niet daarvan. Maar zo leer je wel berbers.
Ben Arabisch opgevoed vandaar dat ik nu pas Berbers leer. :p

Ik zag dat er een hoekje op dit forum is om de taal te leren. Wat is de beste manier om het te leren?
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
De beste manier is gewoon om te durven praten met je vrienden en familie die berbers praten. En als je vragen hebt, kun je altijd hier terecht een topic openen. Er zijn hier genoeg mensen die berbers praten en je kunnen helpen.
 
17 feb 2013
32
5
Ja klopt dat is wel de beste manier.

Ik heb heel veel songteksten van verschillende berberse liedjes die ik als oefening kan vertalen. Maar weet niet of het wel nuttig is aangezien ik toch niet ga praten over lhoub en weet ik veel wat nog meer :haha:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ja klopt dat is wel de beste manier.

Ik heb heel veel songteksten van verschillende berberse liedjes die ik als oefening kan vertalen. Maar weet niet of het wel nuttig is aangezien ik toch niet ga praten over lhoub en weet ik veel wat nog meer :haha:

hahaha je laat me lachen! :hihi: Ewa dan moet je nummers gaan zoeken die gaan over dagelijkse bezigheden haha
 
Laatst bewerkt:
17 feb 2013
32
5
:gniffel: nog een ding he. (Ik weet ik vraag te veel)

Ik heb een lijstje met werkwoorden maar ik weet dus niet of elke berberse stam die woorden begrijpt. Dadelijk leer ik woorden die bijv. alleen shab Hoceima kennen. : o
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
:gniffel: nog een ding he. (Ik weet ik vraag te veel)

Ik heb een lijstje met werkwoorden maar ik weet dus niet of elke berberse stam die woorden begrijpt. Dadelijk leer ik woorden die bijv. alleen shab Hoceima kennen. : o

haha plaats anders dat lijstje met berberse werkwoorden in een nieuwe topic. dan kunnen we ernaar kijken
 
Bovenaan