Rommelmarkt op Koningsdag 2014

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
In het verleden ging ik nog met mijn speelgoed op de koninginnedag een plekje uitzoeken om spullen voor een paar gulden te verkopen. Maar dat doe ik al jaren niet meer. Het is wel altijd gezellig om naar deze markt te gaan, en te zien wat jouw buren allemaal voor rommel op zolder hadden verstopt :p

Zijn er mensen die op de dag van Koningsdag op de markt staan om oude spullen te verkopen? Want zal dat ritueel van de markten op deze dag blijven of zal dat niet meer gebeuren op koningsdag?
 
31 dec 2012
2.957
300
Ik heb dat nog nooit gedaan haha. Ik hou ook niet zoveel van dat hele rommelmarkt gebeuren. Ik vind de gezelligheid daarentegen wel heel leuk. :)
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik heb dat nog nooit gedaan haha. Ik hou ook niet zoveel van dat hele rommelmarkt gebeuren. Ik vind de gezelligheid daarentegen wel heel leuk. :)

Ik vond het vroeger echt leuk om naar de markt te gaan op koninginnedag. Heel vroeg opstaan rond 4 uur in de ochtend, anders heb je geen mooie plek meer op de markt. En dan slaperig een zeil plaatsen waarop al je spulletjes komen. En dan de hele dag onderhandelen over spulletjes zoals speelgoed haha je verdient er wel goed aan als je goede spullen hebt.
 
14 jan 2014
287
107
Ik heb twee dagen in het jaar die ik gewoon liever niet hier in nl doorbreng.. dat is 1 oud en nieuw en 2 jaa koninginnendag-koningsdag.. wat heb ik een hekel aan deze dagen.. waarom? ik zou het echt niet ween maar hou denk ik niet van dit soort drukte.. ik ben nu al een paar dagen aan het nadenken hoe ik deze dag kan overslaan, met een moeder als die van mij!! ze gaat sowieso op pad willen.. dus ik denk dat ik dan gewooon een dagje ziek ben!!
 
9 jul 2013
376
33
Ik heb als kind wel met me vader keer op de markt gestaan, mijn oom is heeel erg fanatiek daarin, echt onderhandelaar :haha:
 
15 feb 2011
2.538
41
hahahaha dat deed ik vorige jaar met mijn zus en 2 neefjes.
was echt niet leuk...!!
en dit jaar wil ze weer gaan en ja hoor diamantje moet ook mee:(
 
31 dec 2012
2.957
300
Ik heb twee dagen in het jaar die ik gewoon liever niet hier in nl doorbreng.. dat is 1 oud en nieuw en 2 jaa koninginnendag-koningsdag.. wat heb ik een hekel aan deze dagen.. waarom? ik zou het echt niet ween maar hou denk ik niet van dit soort drukte.. ik ben nu al een paar dagen aan het nadenken hoe ik deze dag kan overslaan, met een moeder als die van mij!! ze gaat sowieso op pad willen.. dus ik denk dat ik dan gewooon een dagje ziek ben!!
Mijn moeder is ook een die-harder! Haha hele jaar losse centen en losgeld opsparen in pot voor Koniginnedag :hihi:
 
14 jan 2014
287
107
Mijn moeder is ook een die-harder! Haha hele jaar losse centen en losgeld opsparen in pot voor Koniginnedag :hihi:

jouw moeder abe3da sparen, mijn moeder is elke week op de markt te vinden.. Het begint zelfs echt vervelend te worden... Ze begon net erover ze dacht is morgen!!! ik zeg zo ik ga niet sorry,, werd ze boos!!! dus nu ben ik verplicht om zaterdag ergens heen te gaan
 
Bovenaan