Ik zoek werk

21 apr 2014
405
126
3likoum salaam

Ik studeer hbo... of bedoel je ik zit op het hbo?
Ga langs uitzendbureaus en kijk of je wat kan vinden binnen je vakgebied. Zal ook meteen mooi op je cv staan.
Ik heb geen ervaring met die sites, dus kan je helaas niet verder helpen. Maar veel succes ermee!
 
10 jun 2014
3
0
Dankje Mimosa! Ja ik zit op Hbo en ik studeer commerciele economie bedoelde ik. Wat voor baantje heb je zelf of heb je gedaan toevallig? Uitzendburo is een goed idee, maar ik hoorde dat zij heel moeilijk en streng zijn.
 
21 apr 2014
405
126
Dankje Mimosa! Ja ik zit op Hbo en ik studeer commerciele economie bedoelde ik. Wat voor baantje heb je zelf of heb je gedaan toevallig? Uitzendburo is een goed idee, maar ik hoorde dat zij heel moeilijk en streng zijn.


Commerciele economie en welk jaar zit jij en welke stad?
Ik heb geen bijbaantjes gehad, ik doe de administratie voor mijn broer. Je kan het altijd proberen, wie weet hebben ze wat voor je.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Bilal je moet je eerst afvragen of een hbo opleiding wel te combineren is met een drukke bijbaan. Ik zou meer gaan voor een 0 uren contract via een uitzendbureau, dan ben je flexibel inzetbaar.
 
10 jun 2014
3
0
Bilal je moet je eerst afvragen of een hbo opleiding wel te combineren is met een drukke bijbaan. Ik zou meer gaan voor een 0 uren contract via een uitzendbureau, dan ben je flexibel inzetbaar.
Bedankt Patron. Daar heb ik ook aan zitte denken, vandaar dat ik wel rekening mee wil houden. Mijn sttudie vin ik erg belangerijk, dus dat wil ik wel op de eerste plek zetten. Dus thuiswerk lijkt mij wel goed, maar ik ga ook kijken voo reen nul uren contract.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Thuiswerk zou ik niet aan beginnen. Want het verdient weinig en je moet altijd hard aan het werk thuis. Je moet zo denken: als je bent afgestudeerd ga je meer en beter verdienen
 
Bovenaan