Low budget trouwen

Wie heeft niet zoveel uit te besteden maar wilt een bijzonder trouwdag?!


  • Total voters
    2

Sar

12 jul 2014
2
0
  1. Wie heeft niet zoveel uit te besteden maar wilt een bijzonder trouwdag?! Wat moet nog geregeld worden waar ben je opzoek naar?
 
30 okt 2011
474
29
my_interest_you_have_it.jpg
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hoeveel geld heb je nodig voor een low budet trouwfeest? En hoe kun je zo een trouwfeest het beste regelen? Ik heb echt zo een beeld van een trouwfeest dat het meer dan 10.000 euro moet kosten, daarom ben ik ook bang om te beginnen met trouwen :p
 
6 feb 2011
11.252
91
Sowieso.
Maar dat lowbudget bvb hena fesia je zit kan tot 5 uur lang voor over gebogen.
Ik zou 85/100 vragen
sommigen willen 50 uitgeven daar aan
 
14 jan 2014
287
107
aitwayaghertje niet iedereen kan dat veroorloven.. En er zijn ook mensen die het wel kunnen veroorloven maar die voor islamitische redenen zo min mogelijk willlen uitgeven, maar wel het uiterste eruit willen halen.. En als er mensen zijn die het voor goedkoper doen, uhmmm waarom niet?? ze zullen er altijd wel winst uit halen, want anders zouden ze het niet doen.. Maar gair inchea allah.. Persoonlijk ben ik niet van een al te grote bruiloft met alle poespas erop en eraan.. Moet wel mooiste dag van je leven zijn, maar tegenlijkertijd ook denken aan onze dien..
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
aitwayaghertje niet iedereen kan dat veroorloven.. En er zijn ook mensen die het wel kunnen veroorloven maar die voor islamitische redenen zo min mogelijk willlen uitgeven, maar wel het uiterste eruit willen halen.. En als er mensen zijn die het voor goedkoper doen, uhmmm waarom niet?? ze zullen er altijd wel winst uit halen, want anders zouden ze het niet doen.. Maar gair inchea allah.. Persoonlijk ben ik niet van een al te grote bruiloft met alle poespas erop en eraan.. Moet wel mooiste dag van je leven zijn, maar tegenlijkertijd ook denken aan onze dien..

Er moet een balans zijn tussen een mooi onvergetelijke feest en een islamitisch feest. Maar je trouwfeest wordt altijd wel onvergetelijk. De vraag is waar je aan denkt als je aan een onvergetelijk feest denkt. Sommige mensen willen van der valk hotel afhuren met limousines gebracht worden en hele buffet en voor het islamitische huren ze dan een anasheed koor. En andere mensen willen een anasheed koor in een zaaltje met een voorgerecht en nagerecht.
 
6 feb 2011
11.252
91
KIJK er zijn mensen die een bepaald bedrag kunnen uitgeven. Maar eisen dingen die veel hoger is dan hun budget. En plakken bij eeb dienst om het goedkoper te maken. Terwijl je beter een goedkoop alternatief kunt gaan zoeken.
 
30 okt 2011
474
29
Je moet ipv van een zaal gewoon ergens op het strand je bruiloft vieren. Catering doe je zelf, en decoratie van de action. Goedkoper kan het niet, succes.
 
13 jun 2014
16
3
Of gewoon een sadaqa en gezellig met naaste familie en vrienden, bruiloft vieren, kan thuis of zaal als je geen rommel wil hebben thuis, hihi.
 
Bovenaan