Wie o wie

8 apr 2013
890
159
Assalaam wa aleikoem

Wie van jullie heeft dit boek ook gelezen
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 48
8 apr 2013
890
159
Ik heb het boek niet gelezen. Waar gaat het precies over?

Zware aanrader, ook voor als je iemand kent die aan t vechten is met zichzelf of die wilt bekeren maar er nog niet 100% zeker van is , lmohim voor iedereen eigenlijk die nog dat ene klein beetje ongewilde twijfel in z'n hart heeft over god, of gewoon z'n imaan wilt versterken, LEZEN! Er wordt korte metten gemaakt met de evolutietheorie, en worden ma sha Allah prachtige voorbeelden en uitleggen gegeven over het bestaan van god! Het boek bestaat uit 2 delen
Deel 1: de fakkel, god bestaat
Deel 2: de fakkel, het gebroken kruis

Lmohim echt eentje die je gelezen moet hebben!! Heel leerzaam
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Zware aanrader, ook voor als je iemand kent die aan t vechten is met zichzelf of die wilt bekeren maar er nog niet 100% zeker van is , lmohim voor iedereen eigenlijk die nog dat ene klein beetje ongewilde twijfel in z'n hart heeft over god, of gewoon z'n imaan wilt versterken, LEZEN! Er wordt korte metten gemaakt met de evolutietheorie, en worden ma sha Allah prachtige voorbeelden en uitleggen gegeven over het bestaan van god! Het boek bestaat uit 2 delen
Deel 1: de fakkel, god bestaat
Deel 2: de fakkel, het gebroken kruis

Lmohim echt eentje die je gelezen moet hebben!! Heel leerzaam

Dat lijkt mij dus een hele interessante boek. Vooral onder de jongeren is er vaak twijfels over alle zaken van de islam. Ik zal dit boek opzoeken bij de boekhandel als ik terug kom.
 
Bovenaan