Goedkoopste vliegtickets vanaf Alhoceima

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Met spoed zijn we op zoek naar goedkope vliegtickets vanuit luchthaven Alhoceima. Het mag Alhoceima - Brussel of Alhoceima-amsterdam zijn. Wie weet welke vliegmaatschappij de goedkoopste tickets heeft? Royal Air Maroc hebben we al gezien en is geen optie, veel te duur.

Ik had alleen een enkel ticket geboekt naar Alhoceima, dus daarom moet ik nu een retour boeken.
 
30 okt 2011
474
29
Je kunt via België vliegen, is meestal goedkoper. Een vriend van mij boekte eens een enkeltje Brussel-Marrakesh voor maar 80 euro!
 
10 apr 2011
3.031
71
Met spoed zijn we op zoek naar goedkope vliegtickets vanuit luchthaven Alhoceima. Het mag Alhoceima - Brussel of Alhoceima-amsterdam zijn. Wie weet welke vliegmaatschappij de goedkoopste tickets heeft? Royal Air Maroc hebben we al gezien en is geen optie, veel te duur.

Ik had alleen een enkel ticket geboekt naar Alhoceima, dus daarom moet ik nu een retour boeken.


Wolliallah, ik ook!
Zal ik nu al gaan kijken voor terug weg? of later juist!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Je kunt via België vliegen, is meestal goedkoper. Een vriend van mij boekte eens een enkeltje Brussel-Marrakesh voor maar 80 euro!

Marakech is altijd goedkoper. Maar als je vliegticket vanuit alhoceima naar belgie boekt is het meestal duurder, ook al is hoceima minder ver.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wolliallah, ik ook!
Zal ik nu al gaan kijken voor terug weg? of later juist!

Ik zou zo snel mogelijk vliegticket boeken naar alhoceima, want de tickets worden met de dag duurder. En die lastminute tickets bestaan niet vanuit alhoceima.
 
10 apr 2011
3.031
71
Ik zou zo snel mogelijk vliegticket boeken naar alhoceima, want de tickets worden met de dag duurder. En die lastminute tickets bestaan niet vanuit alhoceima.


Meen je dat nou, dus als ik nu 1 vind moet ik het doen volgens jou?
Mijn vader is koppig en zegt het wordt juist goedkoper:haha:
 
23 okt 2011
3.236
175
als je nu nog niet geboekt hebt , dan ben je al te laat :)
idd Amsterdam- Nador
 
Bovenaan