elke keer

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
[QUOTEpost: 346196, member: 2701"]Saida kowed joh je bent zelf nie honderd. Dus als iemand gek doet is ie gelijk nie goed. Gooi je .... weg gare mens
Gek is wat dan anders dan iemand de kanker en de dood te wensen. Andere leden om hun situatie uit te lachen. Dus kowed hiet jij mislukkeling. Jjj bent nergens welkom. Zelfs bij je eigen familie niet.
En dat reageer je hier af op de leden.[/QUOTE]
bij mijn familie?????? jij kent mijn familie??????? of is het nou dat ik alleen aan jou leugens verteld??? je bent ook zwak en naief geloofd alles wat ik zeg. weet je saida ik negeer je vanaf nu en praat niet over mijn familie want je kent ze niet je denkt hun te kennen, want ze kennen je eens niet dus afstand hou het bij je eigen familie.
En denk ook niet dat je me raakt het doet me niks hoewel bous het altijd zegt je komt hier chatten je logt uit en vergeet het ook. Dus dat is bij mij van toepassing.
 
6 feb 2011
11.252
91
Haha zie je dat je niet 100 bent. K zeg je blijft toegeven dat je een idioot bent. Vergeet je pillen niet in te nemen anders wordt je net als je zus
 
30 okt 2011
474
29
Moeilijke tijden eh drerie, ging net al met zoulikha de moeder effe eyin kraakje zetten bij parkeerautomaat. moeilijke tijden, je wee t zelf. bef nu al bijna een maand mijn buurvrouw berta, om wat kipcorn. shalom
 
Bovenaan