Eid mubarek ayethma d souyethma

8 apr 2013
890
159
Dat geluk jullie reisgenoot mag zijn en verdriet slechts een herinnering. Dat de engelen jullie met hun vleugels toedekken en de duivels jullie vermijden. Dat het paradijs jullie verblijfoord zal zijn en de hel jullie onbekend blijft. Dat jullie liefde voor Allah zal toenemen, inshaAllah. Jullie verdienen het beste en dat wens ik jullie, jullie ouders en jullie naasten geliefde toe. El3ied is gekomen dit is de dag waar we op hebben gewacht . Acceptatie Van onze vasten is wat we allemaal verwachten. Moge allah onze slechte daden vernietigen. En onze goede daden verwezenlijken In sha Allah. Een dag van samen zijn en geluk, een dag waarbij iedereen familie is en geen kennis, een dag waar elke moslim weer kan voelen wat het ware leven is. El3ied Mabrouk toegewenst aan al m'n broeders en zusters op rkempo ❤️❤️
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Geniet allemaal van jullie eid!! Ik heb hier een geweldige suikerfeest in Marokko! Voortaan wil ik elk jaar hier de suikerfeesten vieren inshaAllah. Suikerfeest in Nederland is echt saai.
 
Bovenaan