Voor vrouwen die zeggen dat goede mannen niet bestaan

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Echt serieus, zo vaak hoor je meisjes zeggen dat mannen tegenwoordig slecht zijn. Maar als ik dan naar die meisjes kijk, is hun karakter en kledingstijl kapot gaar en alles behalve netjes of beschaamd. Dus verbeter eens eerst jezelf, dan komt die goede man vanzelf. En ga niet denken dat een relatie of huwelijk goed is voor je karakter of imaan. Je moet het echt zelf doen!! Een man is op zoek naar een vrouw die hem kan aanvullen, en niet naar een vrouw die hij opnieuw moet opvoeden

ImageUploadedByTapatalk1402825095.434183.jpg
 
14 jan 2014
287
107
Patron je hebt helemaal gelijk awmaaa.. Ik zeg altijd als er geen goede mannen meer bestaan, dan bestaan er ook geen goede vrouwen meer.. Denk dat er ook veel mannen zijn die denken er betaan geen goede vrouwen meer..!!! Maar gair Inchea Allah..!!! En scheer niet iedereen over zelfde kam, zoals de hollanders dat doen bij de Marokkanen.. Wij zijn eigenlijk de grootste racisten alleen hebben we het zelf niet door.. We zijn zelfs racistisch tegen over mannen en vrouwen.. Waarom ik zeg wij??? Voel me ook verantwoordelijk over andere Marokkanen!!!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Patron je hebt helemaal gelijk awmaaa.. Ik zeg altijd als er geen goede mannen meer bestaan, dan bestaan er ook geen goede vrouwen meer.. Denk dat er ook veel mannen zijn die denken er betaan geen goede vrouwen meer..!!! Maar gair Inchea Allah..!!! En scheer niet iedereen over zelfde kam, zoals de hollanders dat doen bij de Marokkanen.. Wij zijn eigenlijk de grootste racisten alleen hebben we het zelf niet door.. We zijn zelfs racistisch tegen over mannen en vrouwen.. Waarom ik zeg wij??? Voel me ook verantwoordelijk over andere Marokkanen!!!

Klopt wat je zegt over bestaan van goede of slechte vrouwen en mannen. En dat is eigenlijk ook onzin want er zullen altijd goede moslims bestaan. Er zijn altijd goede Marokkanen, maar we moeten eerst naar onszelf kijken. We maken allemaal wel fouten, dus oordelen of iedereen over een kam scheren is nergens voor nodig
 
26 feb 2013
343
3
Ik heb nog nooit kunnen zeggen dat alle mannen slecht zijn. Klopt wel wat je zegt. Ik hoor het vaak tijdens gesprekken met me nichten of onderling vriendinnen gesprekken ´Mannen zijn allemaal hetzelfde´.
Tjahh dat jullie net de verkeerde zijn tegen gekomen is je eigen probleem.
Maar hamdoulilah weten de meeste van ons beter. Dat er zowel slechte mannen als vrouwen zijn.

PS: DE foto past perfect erbij, ik heb gelachen.
 
5 apr 2012
1.999
44
Vrouwen die zeggen dat echte mannen niet bestaan kennen hun vader niet!! Hoe kunnen ze zoiets zeggem terwijl ze zelf niet de perfecte vrouw proberen te zijn. Altijd maar zoeken naar beter en beter. Tot ze de verkeerde tegen komen en de mooiste loslaten dan zeggem ze dat goeie mannen niet bestaan! Gair in sha allah gelijk heb je. En het staat geschreven goeie vrouwen zijn voor goeie mannen en goeien mannen zijn voor goeie vrouwen en zo is dat ook by de slechte!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Goede mannen bestaan zeker wel. Ik ben daar het bewijs van in levende lijve hehe
 
31 okt 2011
57
1
Echt serieus, zo vaak hoor je meisjes zeggen dat mannen tegenwoordig slecht zijn. Maar als ik dan naar die meisjes kijk, is hun karakter en kledingstijl kapot gaar en alles behalve netjes of beschaamd. Dus verbeter eens eerst jezelf, dan komt die goede man vanzelf. En ga niet denken dat een relatie of huwelijk goed is voor je karakter of imaan. Je moet het echt zelf doen!! Een man is op zoek naar een vrouw die hem kan aanvullen, en niet naar een vrouw die hij opnieuw moet opvoeden

Bekijk bijlage 442

Knap gezegd om eerlijk te zijn, vooral de laatste zin!!
 
Bovenaan