hulp nodig met een pc virus of een ander pc probleem?

8 aug 2014
6
4
Salaam aleikum beste broeders en zusters,

Zoals de titel luidt, heb je een pc probleem? Stuur mij dan een privé bericht en dan ga ik je proberen te helpen. Ik heb ervaring in het oplossen van pc problemen.

Wa salaam
 
8 aug 2014
6
4
Ik heb probleem met me laptop , wat ik me afvraag hoe ga je me helpen dan?
Salaam,
ik bied hulp aan via een programma waarmee je op afstand hulp kan aanbieden. Daarmee heb ik tijdelijk toegang tot je pc en kan ik tijdelijk je beeldscherm zien en je computermuis besturen. Dit process kunt u gewoon volgen, dus u ziet wat ik aan het doen ben.

Heeft u nog steeds interesse in mijn hulp, stuur mij dan even een privé bericht om de details te bespreken.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Salaam,
ik bied hulp aan via een programma waarmee je op afstand hulp kan aanbieden. Daarmee heb ik tijdelijk toegang tot je pc en kan ik tijdelijk je beeldscherm zien en je computermuis besturen. Dit process kunt u gewoon volgen, dus u ziet wat ik aan het doen ben.

Heeft u nog steeds interesse in mijn hulp, stuur mij dan even een privé bericht om de details te bespreken.

gebruik je teamviewer? en help je kosteloos?
 
5 mrt 2012
18.240
681
Salaam,
ik bied hulp aan via een programma waarmee je op afstand hulp kan aanbieden. Daarmee heb ik tijdelijk toegang tot je pc en kan ik tijdelijk je beeldscherm zien en je computermuis besturen. Dit process kunt u gewoon volgen, dus u ziet wat ik aan het doen ben.

Heeft u nog steeds interesse in mijn hulp, stuur mij dan even een privé bericht om de details te bespreken.

Zo doet mijn neef het ook voor mij als ik hulp nodig heb, echt super handig!
 
8 aug 2014
6
4
tot nu toe heeft nog niemand mij benaderd die hulp nodig heeft. Ik ben nieuw op dit forum, ik weet dus niet of ik mijn e-mail adres mag achterlaten in een post hier.
 
5 mrt 2012
18.240
681
tot nu toe heeft nog niemand mij benaderd die hulp nodig heeft. Ik ben nieuw op dit forum, ik weet dus niet of ik mijn e-mail adres mag achterlaten in een post hier.

Trouwens welkom op Rkempo Marocieboy!
Je mag je e-mail adres hier achterlaten, dat is volgens mij hier geen probleem? Maar beste is gewoon dat de Rkempo leden jouw contacteren via pm. Maar je moet het zelf weten.:)
 
8 aug 2014
6
4
Dankjewel! Misschien inderdaad toch handig dat mensen mij eerst via pm benaderen.
Trouwens welkom op Rkempo Marocieboy!
Je mag je e-mail adres hier achterlaten, dat is volgens mij hier geen probleem? Maar beste is gewoon dat de Rkempo leden jouw contacteren via pm. Maar je moet het zelf weten.:)
 
Bovenaan