Boze oog

2 aug 2012
2.406
160
Is er iemand die daar last van heeft gehad?

Wie weet er meer over? Heb een beetje opgezocht maar ben niet verder op weg
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik weet er ook weinig over. Maar er wordt gezegd dat er boze oog bij mij is gedaan in de vakantie. Maar ik voelde er weinig van
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wat stond er op dat papiertje?:eek:

Sihr is mij verteld. Ik heb het papiertje zelf niet gezien, want degene die het gevonden heeft, liet het aan mn moeder zien en toen hebben ze het verbrand. Maar ik slaap met woudoe soo I feel Good :dans:
 
7 jul 2011
1.258
423
Sihr is mij verteld. Ik heb het papiertje zelf niet gezien, want degene die het gevonden heeft, liet het aan mn moeder zien en toen hebben ze het verbrand. Maar ik slaap met woudoe soo I feel Good :dans:
ik schrik hier wel even van.. Maar Al-hamdolilah dat je je goed voelt Allah is met jou in sha Allah.

hahaha echt grappig jij, je verteld het hier gewoon boemm :dans::hihi:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ik schrik hier wel even van.. Maar Al-hamdolilah dat je je goed voelt Allah is met jou in sha Allah.

hahaha echt grappig jij, je verteld het hier gewoon boemm :dans::hihi:

hahah Als we ons druk gaan maken om mensen die sihr doen, dan gaan we nooit naar Marokko toch?
 
7 jul 2011
1.258
423
Daar heb je gelijk in... Ik ben al jaren niet geweest, sinds ik achter die sihr gebeuren achter ben gekomen en dat ze in Marokko daar wel 'vaak' mee actief zijn, ga ik een andere kijk hebben op Lella maghreb annegh:hihi: Moge Allah ons zo ver weg mogelijk houden van die prakijken en de mensen die ze uitvoeren...



Yallah Say Aminn to that
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Daar heb je gelijk in... Ik ben al jaren niet geweest, sinds ik achter die sihr gebeuren achter ben gekomen en dat ze in Marokko daar wel 'vaak' mee actief zijn, ga ik een andere kijk hebben op Lella maghreb annegh:hihi: Moge Allah ons zo ver weg mogelijk houden van die prakijken en de mensen die ze uitvoeren...



Yallah Say Aminn to that

Amien!

Maar ga je niet reizen naar Marokko omdat je bang bent voor sihr?
 
7 jul 2011
1.258
423
Hahahaha nee joh ! ik ga altijd met me lwalida en als zij niet gaan ja dan wordt het dit jaar geen marruecos :p
 
Bovenaan