Als een Marokkaanse vrouw meer verdient

16 dec 2011
1.193
16
wat is er mis mee? Ieder zijn salaris toch? Tegenwoordig hebben mensen 2 inkomens nodig! Als ze haar job graag uitoefent? Why not?
 
16 dec 2011
1.193
16
Het is toch de man die moet werken? Als mijn vrouw meer verdient, dan doe ik blijkbaar iets niet goed.. because i am the :king:
and she is the queen! Als ze wil werken en alsook meer verdient dan de man wil toch niet zeggen dat haar echtgenoot de broek nie meer thuis draagt?
 

Jawatte

Gebanned
31 jul 2014
243
64
Mijn vrouw gaat sowieso niet meer verdienen, want ik ga met een mbo niveau 2 hd'tje trouwen
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
wat is er mis mee? Ieder zijn salaris toch? Tegenwoordig hebben mensen 2 inkomens nodig! Als ze haar job graag uitoefent? Why not?

En wat moet het gezin doen als er kinderen komen? Moet de man of vrouw stoppen met werken of gaan de kinderen naar kindercreche?
 
17 nov 2011
88
35
als mijn man werkt .dan ben ik de rijkste vrouw op de werld.ik ben heel blij als ik de huishoude doe ik smeekt ieder keer bij mijn gebed. dat ik een man vind die zelf werkt .en niet de vrouw. de vrouw hoort thuis te blijven.ze moet voor haar man en kinderen te zorgen. en niet tewerken.Allahoemma anfa3nie bimaa 3allamtanie wa 3allimnie maa yanfa3oenie wa zidnie 3ilme l-hamdoelillaahi 3ala koellie h’aali wa a’oedhoe billaahi min haali ahli n-naar.allahumma amienyarab
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
als mijn man werkt .dan ben ik de rijkste vrouw op de werld.ik ben heel blij als ik de huishoude doe ik smeekt ieder keer bij mijn gebed. dat ik een man vind die zelf werkt .en niet de vrouw. de vrouw hoort thuis te blijven.ze moet voor haar man en kinderen te zorgen. en niet tewerken.Allahoemma anfa3nie bimaa 3allamtanie wa 3allimnie maa yanfa3oenie wa zidnie 3ilme l-hamdoelillaahi 3ala koellie h’aali wa a’oedhoe billaahi min haali ahli n-naar.allahumma amienyarab

Insha Allah, dat is ook het belangrijkste taak voor een islamitische vrouw.
 
16 dec 2011
1.193
16
als mijn man werkt .dan ben ik de rijkste vrouw op de werld.ik ben heel blij als ik de huishoude doe ik smeekt ieder keer bij mijn gebed. dat ik een man vind die zelf werkt .en niet de vrouw. de vrouw hoort thuis te blijven.ze moet voor haar man en kinderen te zorgen. en niet tewerken.Allahoemma anfa3nie bimaa 3allamtanie wa 3allimnie maa yanfa3oenie wa zidnie 3ilme l-hamdoelillaahi 3ala koellie h’aali wa a’oedhoe billaahi min haali ahli n-naar.allahumma amienyarab
de vrouw hoort thuis te blijven? Please zelfs de vrouwen van onze profeet hebben gewerkt
 
Bovenaan