Doe ook mee met de nieuwe Eredivisie Poule van dit nieuwe seizoen, meld je snel aan.

23 jul 2014
205
36
Salaam Ahleykoum allemaal,

Ik heb een TopCoach-poule ( Eredivisie Poule ) georganiseerd en wil je daar ook voor uitnodigen! Dames zijn ook welkom*
Het spel werkt eenvoudig:


- Het spel loopt door tot aan het einde van het seizoen
- Je krijgt een budget om 18 spelers te kopen uit de Eredivisie
- Maximaal 4 spelers per club
- De eerste 4 speelrondes zijn warming-up
- Je neemt de punten uit de beste speelronde binnen de proefperiode mee naar het echte spel
- Vanaf speelronde 5 (vrijdag 12 september om 20:00 uur) start het spel echt
- Kies je favoriete formatie en stel je beste spelers op
- Kies een teamcaptain die dubbele punten voor je scoort


Klik op onderstaande link om deel te nemen:

Scorito.com - De nummer 1 in sportpoules

Organisator: Kamal Amazigh
Poulenaam: La Mocro Liga
Evenement: TopCoach 2014-2015
Deadline: 12 september 2014


Sportieve Groet,

Kamal Amazigh




HOofdprijs is 500 euro en je hebt nog andere prijzen
 
23 jul 2014
205
36
Check dit is mijn team van spelers :cool:

27wvo84.jpg
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Is dit zoals football manager of zoals toto? Ik ken deze eredivisie poule spel niet
 
23 jul 2014
205
36
Nee totaal anders je krijgt een budget en daarmee moet je 18 spelers kopen van de eredivisie. Vervolgens elke week kijk je welke spelers zet je basis en wissel. Je krijgt punten door de prestaties van je spelers elke week. De wissels krijgen de helft van de basisspelers als ze behda gespeeld hebben die week. Voorbeeld jij hebt depay, mokhtar en el ghazi in de voorhoede en ze scoren alle drie dan krijgen ze allemaal extra punten boven op de basis punten die ze al krijgen door een hele wedstrijd te spelen. En aan het einde van de rit kun je prijzen winnen als je in de top 10-100 eindigd. Je hebt er ook een weekspel waarbij je 3 uitslagen exact goed moet hebben van de 9 wedstrijden en 4 topscorers moet kiezen die samen 2 doelpunten gaan maken om 10 euro te winnen. Deelname is gratis, je legt dus niets in.
 
Bovenaan