Amrabeth (Helige)

1 feb 2011
1.382
18
Ik herinner mij in tafersit gingen mijn tantes en oma naar zo een wit huisje waar iemand staat begraven, en gingen daar allemaal smeken voor zo een dode heilige :confused:

weet iemand hier meer over??
 
S

Samir

Guest
allah yegfed.. onze voorouders pleegden shirk door naar zulke heiligen te gaan. maar nu nog steeds zie je nog van die huisjes waar ze naar toe gaan. Je hebt ze ook in temsamane
 
6 feb 2011
1.652
24
Veel mensen doen dat nog steeds!! Ik vind dat de koning dat soort huisjes en bezoekjes moet verbieden! Maar ja...zo moet hij dan ook discotheken barren, etc etc etc etc..teveel etc verbieden
 

Jawatte

Gebanned
31 jul 2014
243
64
Lolll dus achternaam van die voetballer nordin amrabet betekent heilige haha
 
31 dec 2012
2.957
300
Haha, wij hebben inderdaad veel van die plekken waar Allah i7fed veel onwetenden naartoe gaan. Ze geloven dat het bezoeken van zo een graf en smeekbedes doen bij dat graf hen zal helpen bij hun problemen Allah i7fed.

Het is in en in triest dat ondanks het feit wij de koran lezen en weten dat niemand anders dan Allah onze gebeden kan verhoren, mensen toch sommige ''wonderen'' toekennen aan zo een graf. :(
 
23 okt 2011
3.236
175
zohadden die imrabden specialiteiten
zoals een amrabed als je daar bent geweest je snel zal trouwen of als je geen kinderen kan krijgen ...die abrabed je zal helpen om kinderen te krijgen ( wa al 3iyado bi allah).

en de bekendste uit izran is de Sidi ch3ayb onefta7 in temsaman
deze amrabed stond onder andere beken om S7ab alhoub hahahah
<<sidi ch3ayeb onefta7 bo thnayen n tewwora....icht iggit ire3win icht iggit iBoya >>
 
Bovenaan