positiviteit!!!

14 jan 2014
287
107
Tharifecht:
Sinds het begin dat ik hier actief ben kon ik het met jou goed hebben. Jij bent een lief, goedgelovig en spontane meid ! Als jij hier op chat komt thado9zegh s da7acht (en ik ben niet de enige denk ik :haha:) Jij brengt een positieve sfeer en bent het zonnetje van rkempo! en dit is een hele mooie topic van je!
Moge Allah sub7anahuwata3ala je belonen met het goede in deze wereld en het hiernamaals en de rest ook! Yallah inii Amiin :hihi:

wauwww deli3 inoooowwwwwwwww super lief van je!!! Deli3 mijn maatjeee van begin af aan.. Mijn vriendinnetje, mijn zusje, mijn liefde van rkempoo... OOhhh wat heb ik super tijden met jou, zoveeel gelachen, maar ook als ik even ergens mee zit hahaha ben jij het die het weet. Macha allah een mooie karakter heb je met een goed hart... Altijd vrolijk noooit eens booss.. Super meid tbark allah achem yej rabbii....

Ooooh wollah krijg zooo eeen big smile van jullie reacties ook naar elkaar toe.. Ooooohhhh wat eeen compliment al wel niet met een mens kan doen.. Wauuwww dit gwn!!!!
 
31 dec 2012
2.957
300
Nou, hier komt mijn lijstje dan!

Mimosa:
Een lieve, eerlijke meid die niet bang is om te zeggen wat ze denkt. Ze kan soms hard overkomen bij sommigen maar wat ze ook zegt, ze bedoelt het altijd goed! Heeft een hart van goud en is niet hypocriet, i like that! Dikke knuffel

Deli3t:
Mijn Ta9er3esht for life, met haar zelfde humor en uitdrukkingen lach ik mij altijd stuk op de chat. Ze is jong maar heel volwassen en je kan altijd met haar praten ongeacht het onderwerp. Hopelijk zullen wij elkaar ooit ook in het echt ontmoeten :wub:

Tharifecht:
Een echte tharifecht 100 dhi 100. Houdt van traditionele dingen en daardoor kunnen wij altijd praten over van alles en nog wat en zitten wij altijd op dezelfde lijn. Ik hoop dat je ons niet vergeet zodra je trouwt want wij hebben jouw gezelligheid hier wel nodig :hadj: Moge Allah je zegenen met een gelukkig huwelijk en veel kleine kindjes ghehe.

Ewa:
Een beetje bot soms naar mensen toe, maar ik weet dat hij diep van binnen ook heel lief kan zijn en een groot hart heeft. Nu nog ook op de chat laten zien en dan komt het goed! :hihi:

Patron:
Onze chef, zonder hem zouden wij allen verdwaald zijn hier lol. Gezellig en grappig, maar ook serieus wanneer het moet zoals het een echte Patron beaamt. Ik hoop dat je alles zal krijgen wat je hartje wenst Inshalah

Ik zal nog verder aanvullen later maar dit was part one! :hihi:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Bousakkia mijn dag kan niet meer stuk! Maar die beschrijving voor Ewa klinkt niet echt zo gemeend zegmaar :watermelon:
het lijkt net of je die positiviteit bezezz eruit wil persen, maar net niet lukt bij hem.

@tharifecht, open elke dag zo een topic aub
 
6 feb 2011
5.829
132
Patron je bent een verstandige, aardige man. Ik zou denken dat je al een vader bent met veel kinderen (positief bedoelt). Zo volwassen kom je over. Alleen maar een pluim voor de ouders die je hebben opgevoed voor de jongeman die je bent geworden.

Ashi7feth sithaarabbi athomat.
 
21 apr 2014
405
126
Waarom kom ik bij iedereen hard over? Ik ben eigenlijk helemaal niet hard:(

Nou musti een aardige lieve goede jongeman, die zijn best doet om het geloof goed te volgen en er veel tijd in steekt. Ik mag daar een voorbeeld aan nemen. Hij heeft geen vooroordelen en kijkt op niemand neer, goede eigenschappen. En ik kan ook met je lachen. Kortom een toppertje!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Patron je bent een verstandige, aardige man. Ik zou denken dat je al een vader bent met veel kinderen (positief bedoelt). Zo volwassen kom je over. Alleen maar een pluim voor de ouders die je hebben opgevoed voor de jongeman die je bent geworden.

Ashi7feth sithaarabbi athomat.

Musti ik vind jou ook een geweldige lid! altijd wijs en niet van die typische Marokkanen zonder verstand. Je reacties hebben ook altijd inhoud.

Mohim jullie zijn allemaal geweldig!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Whatever mijn tweelingzusje :love:

Jij bent een hele lieve, oprechte, gezellige, leuke, toffe, grappige,... Meid. (Ik kan wel uren blijven doorgaan. :D)
Bij jou kan ik altijd terecht. Heb ik een luisterende oor nodig? Yeps, dan ben jij het wel die mijn geklaag moet aanhoren. Heb ik wat onzin te vertellen? Ja, dan ben jij het weer die dat allemaal moet aanhoren. (Hihi) Heb ik raad nodig van een rationeel, verstandig iemand? Dan ben jij degen die er altijd voor me klaar staat. Hiervoor ben ik u eeuwig dankbaar!
Ik hou van jou omwille van Allah sub7ana wa ta3ala!
Dikke kus

@ait-touzintje
Ik mag je enorm graag en ik vind je een geweldige verstandige persoon Ma sha Allah! Ik zou je voor geen goud in de wereld willen wisselen. Je hebt een hartje van goud! Je bent ondertussen ook een hele goede vriendin van me geworden. De topics, gesprekken( buiten rkempo) werkelijk alles met jou is echt super gezellig Je begrijpt me gewoon in alles, we hebben dezelfde denkwijze, zelfde interesse en soms weleens dezelfde reactie hhh –eng- Verder kan ik altijd met je lachen en je laat me ook altijd lachen met je sarcastische opmerkingen! Maar soit, kan blijven verder tikken.. Je bent mijn allerliefste tweelingzus, i love you too!

# sisterlove ♥
 
14 jan 2014
287
107
Nou, hier komt mijn lijstje dan!

Mimosa:
Een lieve, eerlijke meid die niet bang is om te zeggen wat ze denkt. Ze kan soms hard overkomen bij sommigen maar wat ze ook zegt, ze bedoelt het altijd goed! Heeft een hart van goud en is niet hypocriet, i like that! Dikke knuffel

Deli3t:
Mijn Ta9er3esht for life, met haar zelfde humor en uitdrukkingen lach ik mij altijd stuk op de chat. Ze is jong maar heel volwassen en je kan altijd met haar praten ongeacht het onderwerp. Hopelijk zullen wij elkaar ooit ook in het echt ontmoeten :wub:

Tharifecht:
Een echte tharifecht 100 dhi 100. Houdt van traditionele dingen en daardoor kunnen wij altijd praten over van alles en nog wat en zitten wij altijd op dezelfde lijn. Ik hoop dat je ons niet vergeet zodra je trouwt want wij hebben jouw gezelligheid hier wel nodig :hadj: Moge Allah je zegenen met een gelukkig huwelijk en veel kleine kindjes ghehe.

Ewa:
Een beetje bot soms naar mensen toe, maar ik weet dat hij diep van binnen ook heel lief kan zijn en een groot hart heeft. Nu nog ook op de chat laten zien en dan komt het goed! :hihi:

Patron:
Onze chef, zonder hem zouden wij allen verdwaald zijn hier lol. Gezellig en grappig, maar ook serieus wanneer het moet zoals het een echte Patron beaamt. Ik hoop dat je alles zal krijgen wat je hartje wenst Inshalah

Ik zal nog verder aanvullen later maar dit was part one! :hihi:


Boussa Inooww vind het lief van je awatchmaa..Amin yarebii aljami3... Jij bent echt een top meid, wijs en je weet wat je wel en niet wilt.. Je bent altijd goed gezind, en vind je een top meid!!! ik kan veel lachen met je en je bent voor vele een luisterd oor.. Je kan je zo goed verplaatsen in anderen, en hebt respect voor iedereen.. Dikke knuffel voor jou
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
whatever tjaa

soms hard, soms lief soms groot mond maar wel een meid met een groot hart en zacht karakter .
 
14 jan 2014
287
107
Bousakkia mijn dag kan niet meer stuk! Maar die beschrijving voor Ewa klinkt niet echt zo gemeend zegmaar :watermelon:
het lijkt net of je die positiviteit bezezz eruit wil persen, maar net niet lukt bij hem.

@tharifecht, open elke dag zo een topic aub

Patron positief blijven hé hahahaha..
Ik ga nog wat dingen bedenken waar ik gelijk soorten topics over kan openen.. Wollah doet me zo goed dit!!!!
 
5 mrt 2012
18.240
681
@tharifecht
Op chat ben je altijd zo vrolijk en is het nooit saai als jij erbij bent! Je lijkt me wel een lieve gezellige spontane gekke jongedame!
Ik gun je het allerbeste! Moge Allah jullie huwelijk zegenen. Moge Allah jullie samen gelukkig maken, Moge Allah jullie veel kleine kindjes geven! hihi Groetje moi
 
Bovenaan