positiviteit!!!

5 mrt 2012
18.240
681
@Ewa
Wat een geslijm hier, i know dat je dat nu denkt....Maar ook voor jou heb ik wat liefs te zeggen! Ik vind je best wel grappig en soms weleens droog hoor! Verder vind ik het ook knap van je dat je al zoveel accounts hier actief kunt houden. Je blijft me steeds verassen! (compliment) We kunnen jou hier zeker niet missen!
 
25 jun 2014
45
29
Hahaha jij was me voor! :p

Ken nog niet iedereen echt goed, maar afgaande op je reacties weet ik dat je een prachtig iemand bent, die graag luistert naar anderen en altijd klaar staat voor hen. Zichzelf een beetje wegcijfert als het aankomt op iemand anders helpen. Je bent iemand met het hart op de juiste plaats, je bent iemand waarover iedereen enkel Goeds te zeggen heeft. Jij bent jij, uniek, maar prachtig op jouw eigen manier. Keep smiling, you are a beauty.
 
14 jan 2014
287
107
hahaha sorry er staat wel lid boven je hahah maar gaat niet werken dus ik wil even nog paar mensen benoemen die mij ook hebben benoemd en ik nog geen reactie op heb gegeven..

@musti : Awmaa tbark allah khek waha.. Zo wijs en zo bezig met het verdiepen in de Islam.. Eerste keer dat ik jou op chat sprak was al een goed gesprek.. Ondanks je mij niet kende nam je het voor me op.. Dat zal ik niet meer vergeten,, (misschien ben jij het al wel weer vergeten) Ik heb bewondering voor hoe jij soms dingen kan uitleggen, ech yej rabiii awmaa akhek ye7fadd...

@Patron : Awma ben super blij dat ik bij jou mag onderdak op rkempo mag huren.. Doet me goed!!! Ik lig helemaaaaaaaallllllllll dubbel als ik met jou praat subhana allah heb je zelfde humor als ik heb.. Hhahah (kom ik niet vaak tegen hahaha) twarid ik ben beetje aan de gestoorde kant (noem het liever prettig gestoord).. Awmaaa als jij online bent lach ik al automatisch zonder 1 woord te zeggen.. Verder Jem3edanekh danita, en zonder jou waren waarschijnlijk hier niet!!! I will say thank you!!!! Ech yej rabiii awmaa...

@WHATEVER_ : awatchma whatever zo een spontaan en zo lief tbark allah khem waha.. Lekker gezellig en super lief!!!
Gun je het aller beste in alles wat je in jouw leven wilt gaan doen.. :D

@ait-touzintje : awatchmaa inoo.. In het begin viel je me niet zo erg op en was het salaam, salaam maar nader tijd leerde ik je beter kennen, en leerde daar een super lieve meid kennen.. En meid die houd van gezelligheid en een grapje op zijn tijd.. Tbark allah macha allah slimme meid.. Super blij dat ik je toch beter ben gaan leren kennen op de chat want had dat niet willen missen.. Gun jou alle alle geluk van de wereld, en inchea allah zal je alles krijgen wat jouw hartje begeerd..

@Jawatte : Awmaa hahaha moet vaaak om je lachen.. En al ben je nog zo jong, soms heb ik dat niet eens door.. Je hebt je hart op de juiste plek zitten... Je neemt het altijd op voor anderen, en dat dat is zoo mooi.. Ech yej rabii awmaa en mag je alles vinden wat jouw hartje begeerd en dat is een echt HDtjeee,,, hahhahahahahhahahhaha


Wil jullie alle bedanken voor jullie mooieeeeee woorden... Akeniw yej rabiii a yayethmaa ed yismaaa... En mensen gaaa verder met posten.. Ik mis nog veeeeeel mensen hahahhhahah....
 
Laatst bewerkt:

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
@Ewa
Wat een geslijm hier, i know dat je dat nu denkt....Maar ook voor jou heb ik wat liefs te zeggen! Ik vind je best wel grappig en soms weleens droog hoor! Verder vind ik het ook knap van je dat je al zoveel accounts hier actief kunt houden. Je blijft me steeds verassen! (compliment) We kunnen jou hier zeker niet missen!
Hhhh zeker veel slijmballen.
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
Moet k t bij iedereen doen?
Het wordt kleverig hier. Het is bepaald niet fris teveel RKEMPO LIEFDE
 
1 jun 2014
248
104
tharrii, met jou kan ik altijd lachen om de kleinste dingen op de chat. altijd als je er bent krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht :lach:je bent een leuke, lieve, prettig gestoorde,... meid en ik hou van jou! :love:
 
5 mrt 2012
18.240
681
@mocrow
Je bent altijd zo hyperactief en zooooo vrolijk daar hou ik wel van! Je bent altijd zoo lief en altijd zo aardig tegen iedereen! Ik beschouw je als mijn kleine zusje! Je bent een toppertje! You're the best! En nee mocrowtje, geen dikke nek nu krijgen hé :hihi:

Oehhh sorry tharii ik heb over elk lid wel iets te zeggen haha de volgende lid is........ Deli3, zij komt zo aan de beurt:watermelon:
 
5 mrt 2012
18.240
681
@deli3: Lieve watermeloentje van me,

Als jij een vent was, dan was ik meteen voor je gevallen hhhh -gniffel- we hebben af en toe gekke momentjes op chat. Hhhh
Teveel Lhoub is voor ons niet goed eh, dus voortaan geen klefgedoe meer héhé sjoeke van me hihi

Ik vind je echt een hele spontane gezellige jongedame. We kunnen urenlang op chat zitten en onzin vertellen hhhh en we sluiten de boel hier altijd af! Bij deze wil ik toch wel eventjes zeggen dat je niet alleen maar mijn sportmaatje of mijn nachtmaatje bent.
Jij bent OOK nogeens een unieke watermeloentje! Iedereen is dol op je en als het kon at ik je op!:p

 
9 jan 2014
652
162
Grr niemand die even iets over mij kan zeggen. Word gewoon buitengesloten hier.
Het is goed en vergeef het jullie cry_
 
6 feb 2011
5.829
132
Ta7a jij bent een chille dame al ken ik je nog niet zo goed. Je lijkt ook wel grappig. Haha ik hoop dat je u nu beter voelt
 
1 jun 2014
248
104
musti gij zijt ne kei toffe manneke. van jou leer ik veel bij, jou verhaaltjes zijn altijd interessant en je bent ook nog eens lief en grappig hahaha:D
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
ta7a hhhhh
ik vind je oke soms lief soms niet, maar je hart is ok
 
Bovenaan