positiviteit!!!

1 jun 2014
248
104
ta7a jij bent een kei gezellige meid om mee te praten en je bent ook nog eens lief!
 
1 jun 2014
248
104
ewaaa, soms ben je lief en soms weer ni... wanneer je lief bent bent heb ik jou het liefst :D
 
5 mrt 2012
18.240
681
@flownaway Ik ken je persoonlijk niet zo goed, maar ik heb je wel hier zien voorbij komen. Je lijkt me een heel aardig iemand. En aan je reacties te zien, ben je echt een lieverdje Ma sha Allah. Moge Allah jou belonen met al het moois dat je hebt kunnen dromen.


 
21 aug 2011
13.008
244
Ta7a met jou heb ik nog niet zo vaak gesproken maar je lijkt me wel een toffe, gezellige, spontane meid.
( als ik dit zie => :cold: dan moet ik altijd aan je denken hahaha "bezeten popje" haha)
 
1 jun 2014
248
104
aitje, jou heb ik super graag voor mij ben je gewoon een grote zus net als what haha... met jou babbelen is altijd gezellig!
aitje is super lief, leuk, slim, grappig... :love:
 
21 aug 2011
13.008
244
Mocrow inoe voor mij ben je altijd #1 :p

Jou zie ik echt als mijn kleine, lieve, schattige, intelligente, grappige zusje!
Je bezorgt me altijd een big smile ma shaa Allah! Ik heb je graag :love:
 
7 jul 2011
1.258
423
@deli3: Lieve watermeloentje van me,

Als jij een vent was, dan was ik meteen voor je gevallen hhhh -gniffel- we hebben af en toe gekke momentjes op chat. Hhhh
Teveel Lhoub is voor ons niet goed eh, dus voortaan geen klefgedoe meer héhé sjoeke van me hihi

Ik vind je echt een hele spontane gezellige jongedame. We kunnen urenlang op chat zitten en onzin vertellen hhhh en we sluiten de boel hier altijd af! Bij deze wil ik toch wel eventjes zeggen dat je niet alleen maar mijn sportmaatje of mijn nachtmaatje bent.
Jij bent OOK nogeens een unieke watermeloentje! Iedereen is dol op je en als het kon at ik je op!:p
Hahahahahahaah tamshount

Schateloulou inoo :wub: ik vind jou echt een super lief madamske ! Een nieuwsgierig aagje net als ik, en je kan echt over alles en nog wat met jou praten. Je bent een meisje met een goed hart en weet wat ze wilt. Jij hebt ook vaak van die leerzame topics die ik geweldig vind!
Ik vind je kortom een schat en een leuk persoon om mee te praten !

Por las gracias Palabras amables! :hug:

Ontcijfer dat maar a thaspanyoot inooo :lach:

Ik zou maar opschieten mijn tijd is bijna voorbij, maar ik blijf altijd lekker of het nou in de winter of zomer is :queen:

:watermelon:
 
25 jun 2014
45
29
@flownaway Ik ken je persoonlijk niet zo goed, maar ik heb je wel hier zien voorbij komen. Je lijkt me een heel aardig iemand. En aan je reacties te zien, ben je echt een lieverdje Ma sha Allah. Moge Allah jou belonen met al het moois dat je hebt kunnen dromen.



Ameen, hetzelfde voor jou en nog veel meer.
 
Bovenaan