Zusters die chatten met Broeders/Mujahideen....

23 jul 2014
205
36
Dit bericht is afkomstig van een Broeder en wilt dat het graag gedeeld wordt. Dus bij deze lees en denk na met wat je doet.

2im2ofo.jpg



Zusters die chatten met Mujahideen

Een Naseeha aan een ieder die de Mujahideen privé benadert!

"...En laat degenen die zijn [de Boodschapper] bevel ongehoorzaam zijn opletten dat een beproeving hen treft of een pijnlijke bestraffing hen treft.” [QS An-Nur: 63]

Bewust heb ik gekozen om deze Naseeha openlijk te plaatsen en niet in privé. Dit is gericht naar ELKE zuster die Harame contact of relatie heeft met een broeder die haar Mahram niet is. Vrees je jouw heer niet zuster? Dagelijks krijgen we te horen hoe zusters broeders aanspreken, zelfs de Mujahideen in Ashaam hebben ze misleid La hawla wa laa quwatta illa bi Allah.

Ze verleiden deze broeders door hun mooie woorden en door hun opvallende Kunya allemaal dragen ze de naam “Mujahida of Qitaal, Shaheed, Emaarah." Vandaag de dag is hun lok-naam niet meer Zinatje, Diamantje, Zakenvrouw of ik weet niet welke naam..

Vandaag misbruiken ze de namen van de eervolle vrouwen.Aan deze meisjes zeg ik ITTAQI ALLAH beseffen jullie dat jullie de helpers van de Shaytaan zijn? Hoe kan je deze broeder/Mujahid zo misleiden hoe kan je deze broeder op het pad van Allah Zina laten plegen? Vrees jij Allah niet?
Allah 'Azza wa Jal zegt duidelijk: “En nader ontucht niet. Voorwaar, ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg.” [QS Israa: 32]

Allah zegt je duidelijk en kom niet in de buurt van Zina.. Blijkbaar vinden deze Toetsenbord Mujahidaat het heel normaal om contact te hebben met mannen ze laten niemand met rust zowel ongetrouwde en GETROUWDE mannen.

Allah zegt: “Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen.." [QS An-Nur: 30], en Hij 'Azza wa Jal zegt: "En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook hun ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij hun schoonheid niet tonen.." [QS An-Nur: 31]

Was het niet Allah's Kennis van de zachte manier waarop vrouwen hun oogleden laten hangen als zij proberen om de affectie van de harten van mannen te winnen, en de gemene plannen die zij in het geheim smeden om de verlangens van een man te wekken, dan zou Hij 'Azza wa Jal nooit een vers over zoiets hebben doen neerdalen.

Dagelijks horen we hoe deze meisjes met jongens flirten. Het begint heel onschuldig en eindigt heel erg, het ergste is dat deze zusters zogezegd zusters van 'Aqeedah zijn. Ze claimen Muwahidaat te zijn ze claimen reine Moslima's te zijn door profielfoto's te plaatsen met de waardevolle Niqaab. Door mooi te spreken. Weet je dan niet dat Allah Alziende en Alhorend is? Weet je dan niet dat men elke moment kan sterven? Zou jij je Heer willen ontmoeten in deze toestand? Vrees je de Woede van Allah niet?
Sufyan Ath-Thawri zei: "Ik werd van het bidden in de nacht voor vijf maanden voorkomen wegens één enkele zonde die ik gepleegd had." [Tazkiyyat An-Nufus: p. 62]

Voor degene die contact hebben met broeders en voornamelijk met Mujahideen van Ashaam en zogezegd intentie hebben om Hijra te verrichten zeg ik het volgende..Misleid jezelf en deze broeder niet..
- Ten 1ste wie zegt dat Allah je het pad naar Ashaam zal vergemakkelijken?

Ongehoorzaamheid aan Allah zorgt ervoor dat de gunsten [van Allah] ophouden en maakt Zijn Wraak geoorloofd. Geen zegening wordt een dienaar ontzegt, behalve vanwege een zonde en geen vergelding is geoorloofd [wettig], behalve ten gevolge van een zonde.

Ali [radiya Allahu 'anhu] heeft gezegd: “Geen ontbering [moeilijkheid] is neergedaald behalve ten gevolge van een zonde en het [de ontbering] is niet weggehaald behalve door boetedoening [het tonen van berouw].
Allah De Verhevene, zegt: “En er treft jullie geen ramp, of het is vanwege wat jullie handen hebben verricht, maar Hij vergeeft veel. [QS Shura: 30]
En Allah De Verhevene, zegt ook: “Dat is omdat Allah nimmer een genieting die Hij aan een volk heeft geschonken verandert [in een bestraffing], tenzij zij veranderen wat zich bij hen bevindt [QS Al-Anfaal: 53]
- Ten 2de misleid jezelf niet om te denken dat je Hijra verricht Fi sabili Allah terwijl je voortdurend bezig bent met een broeder en je uitkijkt naar deze broeder want je Hijra is dan Baatil.. Hijra verricht je Fi sabili Allah en niet Fi sabili Broeder.

- Ten derde kan je komen zeggen : walakien hij sprak me eerst aan dan zeggen we 'Alayki bi Taqwa, indien hij je toch aansprak spreek dan een zuster van Ashaam aan, we zijn met veel zusters en we zijn allemaal getrouwd, spreek ons aan en wij zullen jullie bijstaan in Halal en niet op deze onreine manier te handelen.

En als laatst zeg ik: Elke zuster die Facebook heeft, vrees Allah gebruik deze website voor da’wah, voor zusterschap niet voor Zina niet voor elkaar aan te vallen en te bespioneren!Wallahi we worden voor alles ondervraagt voor onze kleine en grote zonden voor de openbare zonden en de verborgen zonden.

Daarom verricht NU Taubah fi sabi Allah, verwijder deze Haram contact, spreek zusters aan die je kunnen helpen.. Verwijder en accepteer geen mannen in je lijst, moge Allah jou en mij vergeven.

Ik vraag Allah om ons succesvol te maken en te leiden naar datgene waar Hij van houdt en waar Hij tevreden mee is en moge Allah’s zegeningen en vrede zijn met onze Profeet Mohammad, met zijn familie, zijn metgezellen en zijn volgelingen.

- Ik wil jullie vragen dit zo veel mogelijk te delen, opdat we ervan zullen leren. Mijn dank is groot.
 
14 jan 2014
287
107
En de broeders zelf doen niks zeker, is alleen de fout van de zuster?
Jammer dat het weer zo gezien word.. waar Rook is, is vuur.. En wat ik hiermee wil zeggen.. Is dat zowel broeders als zusters verkeerd zitten.. Maar dit probleem kan echt niet zo benoemd worden.. Benoem beide partijen hierin.. Hallo een broeder weet toch ook dat het niet van de islam mag en een broeder heeft toch ook gwn ra39ar gekregen om zelf na te denken.. Ze staat toch niet met een mes op zijn keel van je MOET!!
Sorry heb hier geen enkel goed woord over te zeggen..
 
23 okt 2011
3.236
175
dat is een bullshit onderwerp, er is helemaal niets mis met de chat
wat mis is met deze generatie is het niet gehoorzamen van de ouders.
al die rebellen die in syrie of waar dan ook zoder toestemming van hun ouders daar zjn gegaan zitten verkeerd.
en de zusters die daarmee cotact maken zitten netzo verkeerd.
we kijken nar de kleine zonden en vergeten de Grote
 
12 mei 2011
273
7
Ik ben er hier niet mee eens omdat altijd de vrouwen in een hoekje wordt gestopt.
 
Bovenaan