positiviteit!!!

5 mrt 2012
18.240
681
@Rkendir Heks waar ben je pff Ik wil je een mooie complimentje geven! Kom gauw terug, dan geef ik je een mooie complimentje! Rkendir, als je dit leest: we missen je, kom teruuuuuuuuuuuuuuuuug :( # Mijn toppertje
 
5 mrt 2012
18.240
681
@Patron Je bent een awesome soms evil persoon! Hhh ik vind je posts hiero echt geweldig, je laat me elke keer lachen met je geweldige uitspraken. Jou humor is gewoon top! Naast dat je een top persoon bent, ben je ook een geweldige luie Moderator!

Ps : Dit mag je niet tegen me gebruiken mocht ik ooit zou zeggen dat je grapjes niet grappig zijn.
 
14 jan 2014
287
107
tharrii, met jou kan ik altijd lachen om de kleinste dingen op de chat. altijd als je er bent krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht :lach:je bent een leuke, lieve, prettig gestoorde,... meid en ik hou van jou! :love:

Bismillah,,, Hahhahahah mijn Lieve Lieve Mocrowww MIJN nummer 1!!!! Kan super gezellig met je kletsen en we hebben serieus veel dingen onbewust gemeen met elkaar.. In sommige dingen herken ik mezelf helemaal terug.. Ik kan bij jou gwn lekker mezelf zijn zonder na te hoeven denken of ik wel het juiste zeg.. Lekker prettig gestoord net als ik onderhand hahahah... Als ik Jou zie denk ik gelijk aaan NUMMER 1 en die naam heb je zeker verdiend!!! TOP TOP TOP I like mensen zoals jij.. Lekker jezelf blijven !!! Hou van jee !!!!
 
6 feb 2011
12
0
Salamoe3alaikoem tarifecht zoals je weet ben ik sinds 2011 niet online geweest hier en sinds drie dage terug ben ik weer terug gekomen ik ken je helaas niet goed genoeg maar ik weet zeker dat je een hele lieve meid bent want ik zie dat er veel mensen je mogen en heel positief over je spreken
 

Jawatte

Gebanned
31 jul 2014
243
64
Salamoe3alaikoem tarifecht zoals je weet ben ik sinds 2011 niet online geweest hier en sinds drie dage terug ben ik weer terug gekomen ik ken je helaas niet goed genoeg maar ik weet zeker dat je een hele lieve meid bent want ik zie dat er veel mensen je mogen en heel positief over je spreken

Ondanks dat je mij niet mag en mij kinderachtig vindt. Vind ik je nog steeds een toffe lid op rkempo ik mag jou wel
 
6 feb 2011
12
0
Ondanks dat je mij niet mag en mij kinderachtig vindt. Vind ik je nog steeds een toffe lid op rkempo ik mag jou wel
salam jawatte zand er over ik hoop dat je nu gewoon je grenzen kent bij mij ik wil best iets positiefs over je zeggen ik vind je ook een aardige gozer
 
7 jul 2011
1.258
423
@Patron Je bent een awesome soms evil persoon! Hhh ik vind je posts hiero echt geweldig, je laat me elke keer lachen met je geweldige uitspraken. Jou humor is gewoon top! Naast dat je een top persoon bent, ben je ook een geweldige luie Moderator!

Ps : Dit mag je niet tegen me gebruiken mocht ik ooit zou zeggen dat je grapjes niet grappig zijn.
hhhhhhhhhhhhhhhhh :hihi:
 
1 jun 2014
248
104
Deli3 mijn keigoeie rkempo vriendin.. Het is altijd gezellig om met jou te praten! Als ik met iets zit dan kan ik altijd op je rekenen.. Als er iemand een probleem heeft.. Jep dan heb je altijd een oplossing klaarstaan.. Je bent een super toffe aangename positief ingesteld meiske ma sha allah daar mag je zeker en vast trots op zijn!!! [emoji7]
 
7 jul 2011
1.258
423
Deli3 mijn keigoeie rkempo vriendin.. Het is altijd gezellig om met jou te praten! Als ik met iets zit dan kan ik altijd op je rekenen.. Als er iemand een probleem heeft.. Jep dan heb je altijd een oplossing klaarstaan.. Je bent een super toffe aangename positief ingesteld meiske ma sha allah daar mag je zeker en vast trots op zijn!!! [emoji7]
@mocrow dankjewel voor je lieve woorden!:love: Achem ya7fed sidarbi awatchma!!

Nu is het jouw beurt..
Mocrow ino, mijn ta9er3escht:engel: onze vrolijke mocrow. Jij bent een UNIEKE mocrow en niet net als al die andere mocrows! ik kan goed 9essaren met jou en je bent altijd netjes en beleefd tegen iedereen! Je kan over alles en nog wat met jou praten. Ik vind het altijd wel leuk om met jou te praten! Kijk alleen al naar hoe oud je bent en wat voor lieve woorden je tegen mij hebt gezegd! tamshounta tamazyant macha ghas ra39er dama9ran :wub:

Dikke 3izzit van

:watermelon:

:hug:
 
1 jun 2014
248
104
@whatever

Lieve whatever ik ben heel blij dat je een lid bent van rkempo, je bent net een big sister voor mij en dat kunnen we hier niet missen natuurlijk haha..
Altijd ben je fier op mij als ik iets goed heb gedaan net als een grote zus en daar word ik dus altijd heel blij van.
Jou humor is altijd kapot lachen. wij lachen soms om dingen die de hollanders ni begrijpen en da maakt het nog grappiger hahaha.
U innerlijke kant is ma sha allah prachtig!!!
je bent een super super grave meiske haha
Moge allah jou beschermen van al het kwade amien!
~mocrow~
[emoji4] [emoji8] [emoji173]
 
Bovenaan