Slapen op de grond

10 okt 2013
242
45
Ik heb een heerlijk bed, alsnog slaap ik wel eens op de vloer. Vooral als het heel warm is, dan waan ik ke terug in Marokko op sta7.
 
31 dec 2012
2.957
300
Die foto doet me denken aan toen ik vroeger bij mijn oma logeerde met alle nichten :lol:

We claimden elk een hoek in de kamer hahaha, goede oude tijd
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik heb een heerlijk bed, alsnog slaap ik wel eens op de vloer. Vooral als het heel warm is, dan waan ik ke terug in Marokko op sta7.

dat doe ik ook nog heel vaak in de zomer. zo een harde vloer is lekkerder dan een dik matras.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Die foto doet me denken aan toen ik vroeger bij mijn oma logeerde met alle nichten :lol:

We claimden elk een hoek in de kamer hahaha, goede oude tijd

haha waarom niet je nichten opzoeken en opnieuw de oude tijd beleven? ik kan niet lang zonder slapen op de grond
 
6 feb 2011
5.829
132
Zijn jullie van steen gemaakt? Ik heb dat één keer gedaan en ben kreupel opgestaan.

Mijn moeder vertelde me dat ze vroeger op de aarde sliepen en een steen als kussen gebruikten. We zijn zacht gekookte eitjes, denk ik dan in mijn eigen.
 
31 dec 2012
2.957
300
Zijn jullie van steen gemaakt? Ik heb dat één keer gedaan en ben kreupel opgestaan.

Mijn moeder vertelde me dat ze vroeger op de aarde sliepen en een steen als kussen gebruikten. We zijn zacht gekookte eitjes, denk ik dan in mijn eigen.


Haha, ewa ja niet direct op de grond. Wij deden dan van die ''ila7affen'' zoals wij ze noemen, dan slaap je nog best lekker op thaza99a heerlijk!

@Patron: Nu ben ik groot, geen logeerpartijtjes meer bij oma. :'(
 
1 mei 2012
8.118
110
Ik heb dat echt vaak gedaan. Op zo'n schapenvel op de grond geslapen (heerlijk zacht) of gewoon op ajaadhir, is lekker koud!
 
9 okt 2013
40
0
Herkenbaar, vooral tijdens de vakanties in Marokko. Op de grond slapen is 10x beter dan op remtarbath. Vreselijk is dat!
 
7 jul 2011
1.258
423
Op sta7 slapen is heerlijk! 's nachts dat heerlijke koude maar toch soms wel iets warme briesje dat over je heen blaast en tegelijkertijd naar Ajenna kijken.... :love:
















Walakeen 's ochtends atfa9ed di re7mo ani dh izzen ni ikham itmonen hahah ook een andere manier om gewekt te worden :watermelon:
 
18 apr 2013
198
22
Wollah zonder grap ik slaap op de grond met matras.. Mn moeder verklaart me voor gek omdat ik gewoon een bed heb in mn kamer maar vind op de grond gewoon fijner haha
 
4 okt 2016
1
0
Beste mensen,
De discussie is al weer een paar jaar geleden, zie ik. Maar voor een artikel in het tijdschrift Genoeg (Genoeg - Meer doen met minder. ben ik op zoek naar mensen die het liefst (en dus vaak) op de grond slapen - al dan niet op een matras.
Ik zou het super vinden als een van jullie hier aan mee zou willen werken.
Met vriendelijke groet,
Eva
 
31 dec 2012
2.957
300
Beste mensen,
De discussie is al weer een paar jaar geleden, zie ik. Maar voor een artikel in het tijdschrift Genoeg (Genoeg - Meer doen met minder. ben ik op zoek naar mensen die het liefst (en dus vaak) op de grond slapen - al dan niet op een matras.
Ik zou het super vinden als een van jullie hier aan mee zou willen werken.
Met vriendelijke groet,
Eva

Wat voor onderzoek is dit?
 
Bovenaan