Complete Bezetenheid

5 nov 2011
101
13
Complete Bezetenheid






Dit is een aandoening waar veel over gesproken word. Het komt echter niet vaak voor dat men compleet bezeten is. Gemiddeld komt het bij 1 van de duizend slachtoffers voor.

Degene die hier onder leiden die hebben dat ook heel gauw door. Ze zien namelijk paranormale dingen die andere mensen niet zien.

Bijv.: Mensen die het slachtoffer komen opzoeken en mee in gesprek gaan die door andere mensen niet gezien worden. Vaak zijn het rare figuren die in een enge vorm komen.

Of bijv.: Als het slachtoffer op straat loopt dat er dieren op afkomen zoals kraaien of honden, deze worden dan alleen door het slachtoffer gezien.

Dit komt doordat het slachtoffer kan meekijken met de djin/shaytaan dat in hem zit. De djin/shaytaan gebruikt het lichaam van de mens waardoor de mens ook de wereld van de djin/shaytaan kan zien.



Deze aandoening kan van alle soorten ziektes veroorzaken net zoals bij gedeeltelijke bezetenheid :

- De pest

- Blind worden

- Verlamd raken

- Doof worden

- Inwendige bloedingen

- Breuken

- Hart stoornissen

- Ziekten die onverklaarbaar en onbekend in de medische wereld zijn.



Het verschil is enkel dat bij een complete bezetenheid de ziekten erg snel komen terwijl het bij gedeeltelijke bezetenheid in stappen gebeurd.



Redenen waardoor een persoon deze aandoening kan krijgen is net als bij gedeeltelijke bezetenheid : het slachtoffer leidt al jaren aan achtervolging van shaytaan of sihr zonder het te laten behandelen. Hierdoor treedt de djin/shaytaan stap voor stap het lichaam in.

Tenzij het slachtoffer in aanraking is gekomen met zwarte magie (Sihr al aswad). Dan kan de djin/shaytaan direct het hele lichaam van het slachtoffer intreden.
Meer informatie hierover verwijs ik u naar het onderwerp over Sihr.
 
18 okt 2014
24
0
Ik ben een man(Raqi) en genees mensen die problemen hebben met slechte magie/sihr, kortom alles wat negatief is verwijder ik met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala kan ik met slechts 1 sessie u verlossen van diverse aandoeningen.
Zoals:
- Kinderen met de aandoeningen ADHD/ADD.
- Kinderen die schimmen /geesten/ spoken zien.
- Kinderen/personen die last hebben van duivels/demonen.
- Personen die geen geluk hebben om te trouwen.
- Personen met huwelijksproblemen. (Veel problemen tussen man en vrouw.)
- Vrouwen met kinderwens en vaak miskramen hebben.
- Personen met lichamelijke klachten zonder medische oorzaak. Denk aan terugkerende hoofdpijn.
- Personen met allerlei soorten depressies, Benauwd gevoel, Verlamdheid ergens op het lichaam, Tintelingen in delen van het lichaam, Sterke emoties, abnormale woede en veel psychische klachten zoals; desillusie en veel angst, Moeilijk kunnen slapen.
- Personen die last hebben van allerlei beangstigende nachtmerries/ slaapstoornissen, lastig gevallen worden in hun slaap.
- Personen die last hebben van influisteringen (was was).
- Personen die bezeten zijn door Sihr (zwarte magie).
- Personen die getroffen zijn door boze oog ( Ayn el hassad).
- Personen die last hebben van Djins (geesten) in huis en die maar niet weg willen en mensen blijven storen.
- Personen die geesten /spoken zien in huis. Ik kan deze met de wil van Allah verdrijven.
Personen die zijn meerder male bij imam’s en raki’s geweest zijn zonder resultaat met de kracht die ik van Allah subhanahoe wa Ta3ala heb gekregen kan ik in een uur djin/geest/duivel weg halen en 99,99% van de gevallen valt hierbij niet flauw door de djin. Mensen blijven rustig bij mij tijdens roqia.
- Meisjes/ Jongens die zomaar van huis weg lopen.
Al deze aandoeningen/ problemen kan ik voor u weg halen met de kracht en macht van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met slechts 1 sessie. En met alleen gebruik van de krachtige en heilige woorden van Allah subhanhoe wa Ta3ala kan ik u bi idni Allah subhanahoe wa Ta3ala verlossen van uw pijn.
Ik maak gebruik van Roqia en Roqia alleen. Zoals ons is voorgeschreven volgens de Quran en de Sunnah.
Ik kan met behulp van allah mensen op afstand ook helpen.
U kunt mij ten alle tijden bellen.
Ik ben bereikbaar op telefoonnummer:lycamobile(0031)0-687797863/lebaramobile(0031)0-644103047
E-mail: bismilhaylkayoum@hotmail.com
U kunt erop vertrouwen dat ik discreet zal omgaan met uw vragen. U mag mij alles vragen.Bi idni Allah soubhanahoe wa Ta3ala zal ik u helpen om te genezen.
إِن نَّحْنُ إِلاَّ بَشَرٌ مِّثْلُكُمْ وَلَـكِنَّ اللّهَ يَمُنُّ عَلَى مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَمَا كَانَ لَنَا أَن نَّأْتِيَكُم بِسُلْطَانٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَعلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ .وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَكَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَيْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُتَوَكِّلُونَ
"Wij zijn inderdaad stervelingen zoals gij, maar Allah bewijst gunsten aan wie van Zijn dienaren Hij wil. Het is niet aan ons u een bewijs te brengen, dan door het gebod van Allah. En in Allah behoren de gelovigen te vertrouwen."
"En waarom zouden wij niet in Allah vertrouwen wanneer Hij ons onze wegen heeft getoond? En wij zullen voorzeker al het kwaad dat gij ons doet met geduld dragen. Laat daarom allen die willen vertrouwen, in Allah hun vertrouwen stellen."
Oproep aan alle professionals die in werkvelden werkzaam zijn c.q. Psychiatrische instellingen/ Psychiaters/Psychologen; Heeft u patiënten die kampen met geesten/ duivels/demonen? Ik kan u helpen. Zoals bekend kampen veel patiënten met het feit dat ze langdurig last hebben van geesten/spoken/duivels/demonen. Ik kan deze mensen helpen.
Oproep aan alle raqi's op aarde wie een moeilijk geval heeft met een bezeten persoon en de geest ;djin wil niet weg, ik kan hem weg halen in een fractie van minuten op afstand en overal ter wereld en dan zult u zien, en dan geloven. En Allah soubhanahoe wa Ta3ala is mijn getuige.
اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ الْأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْماً
Allah is Hij Die de zeven hemelen schiep, en van de aarde desgelijks. Het gebod daalt in hun midden neder, opdat gij moogt weten dat Allah macht heeft over alle dingen, en dat Allah alle dingen in zijn kennis omvat.
 
Bovenaan