Op zoek naar imam die sihr kan weghalen

15 feb 2011
2.538
41
Wie kent er een goede imaam die sihr weg kan halen?

graag in de buurt van Rotterdam, den Haag en utrecht

Alvast bedankt
 
23 okt 2011
3.236
175
probeer eerst naar de psychiater te gaan mana imaam.
grote kans dat het geen si7r is .
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Diamantje elke imam kan wel sihr weghalen. En je hoeft niet zelf imam te zijn om ruqiya te doen. Er zijn veel boeken te koop in islamitische winkels over hoe je roqiya moet uitvoeren. Dus iedereen met beetje islam kennis kan het eigenlijk doen.

@Aqbuch ik ben daar niet mee eens. Die psychiater verwijst je later naar een psychische instelling of zegt dat je schizofreen bent. Terwijl de koran de genezing is tegen sihr. En ik neem aan dat sihr makkelijk te herkennen is. Een aanwezigheid van een jinn is niet moeilijk te constateren.
 
23 okt 2011
3.236
175
dat is allemaal onzin een djinn kan het menselijke lichaam niet zomaar intreden.
als jij denkt van wel, kom maar met het bewijs uit de Koran
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Surah Albaqara - aya 275

275. Degenen, die woekerwinst maken, verrijzen zoals iemand, die door Satan met krankzinnigheid is
geslagen. Dat komt, omdat zij zeggen: "Handel is gelijk aan rente", terwijl Allah de heeft wettig en de rente
onwettig heeft verklaard. Die daarom een vermaning van zijn Heer krijgt en er mee ophoudt, hem zal
toebehoren, hetgeen hij vroeger heeft ontvangen en zijn zaak is bij Allah. En zij, die terugvallen, zij zijn de
mensen van het Vuur, daarin zullen zij vertoeven.

Al Qurtubi zegt over deze ayaah in zijn tafseer: "Deze ayah (vers) is het bewijs dat mensen door de djinn fysiek worden benaderd."

Ibn Katheer zegt hierover:

Ibn Katheer said in his Tafseer, after mentioning the ayah quoted above: “They will not rise from their graves on the Day of Resurrection except like the way in which the epileptic rises during his seizure, when he is beaten by the Shaytan. This is because they will rise in a very bad state. Ibn ‘Abbas (may Allah be pleased with him) said: the one who consumes riba will rise on the Day of Resurrection crazy and choking.”

Verder zijn er ook hadiths die bevestigen dat de djinn in een lichaam kan komen. Hier een engelstalige gedeelte:

According to a saheeh hadeeth (authentic report) narrated by al-Nasai from Abu’l-Yusr, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to pray: “Allahumma innee a’oodhu bika min al-taraddi wa’l-haram wa’l-gharaq wa’l-harq, wa a’oodhu bika an yatakhabatani al-shaytan ‘ind al-mawt (O Allah, I seek refuge with You from being thrown from a high place, old age, drowning and burning; and I seek refuge with You from being beaten by the Shaytan at the time of death).” Commenting on this hadeeth in Al-Fayd, al-Manawi said: “[The phrase] ‘and I seek refuge with You from being beaten by the Shaytan at the time of death’ means, lest he should wrestle with me and play with me, and damage my religious commitment or mental state (at the time of death) by means of his insinuating whispers which cause people to slip or lose their minds. The Shaytan could take control of a person when he is about to depart this world, and misguide him or stop him from repenting…”

Ibn Taymiyah said: “The fact that jinn can enter human bodies is proven by the consensus of Ahl al-Sunnah wa’l-Jamaah. Allah says (interpretation of the meaning):

‘Those who eat riba will not stand (on the Day of Resurrection) except like the standing of a person beaten by Shaytan leading him to insanity. That is because they say: ‘Trading is only like riba’…’ [2:275].

And in as-Saheeh it is narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: ‘The Shaytan flows through the son of Adam as the blood flows through his veins.’”

‘Abd-Allah ibn al-Imam Ahmad ibn Hanbal said: “I said to my father, ‘There are some people who say that the jinn do not enter the body of the epileptic.’ He said: ‘O my son, they are lying; the jinn could speak through this person.’” Commenting on this, Ibn Qudamah said: “What he said is well known, because a person may suffer an epileptic seizure and speak in a language that no one understands, and his body may be beaten with blows that would fell a camel, but the epileptic does not feel them at all, and he is also unaware of the words he is saying. The epileptic and others may be dragged about, or the carpet on which he is sitting may be pulled, and utensils may be moved about from place to place, and other things may happen. Anyone who witnesses such a thing will know for sure that the one who is speaking through the person and moving these things is not human.” And he said, may Allah have mercy on him: “There is no one among the imams (religious leaders/scholars) of the Muslims who denies that jinn may enter the body of the epileptic and others. Anyone who denies this and claims that Islam denies it is lying about Islam. There is nothing in the proofs of sharee’ah (Islamic law) to show that it does not happen.”

So the fact that jinn may enter human bodies is proven in the Quran and Sunnah, and by the consensus of Ahl al-Sunnah wa’l-Jama’ah, some of whose comments we have quoted above.
 
23 okt 2011
3.236
175
deze had ik al gelezen patron maar er zijn ook geleerden die daar een andere mening over hebben ...
waarom vermelden ze dat hier niet ?
 
2 okt 2012
3.117
190
ukhti ten eerst als er sprake is van sihr zeker niet naar een imaam gaan maar naar een raqi en daarbij is de ruqyaa die je zelf vericht het meest effectief
 
14 jan 2014
287
107
Aqbuch dit is niet aan geleerde dit staat nadrukkelijk in koran en hadith hier kan geen discussie over zijn..

yajis narif dat klopt maar soms moet je gwn naar een ra9i omdat je zelf te heftig reageert op ro9iya en je op het moment zelf niet kan handelen en ra9i weet in alle tijden wat hij moet doet.. als je zelf ro9ia doet kan het zo zijn dat je het uit gaat zetten omdat je "denkt" dat er niks is, terwel de jnoun of chitan in je dit zegt
 
23 okt 2011
3.236
175
ja tharifecht ik ben niet van gister ik heb hier zelf veel naar gezocht en veel over gelezen.
in die tekst wat paron heeft geplaats
heeft iemand die bepaalde tafseer of uitleg voorgeschteld
ik ontken niet wat in de koran of sounna staat.
maar ik zeg alleen dat de mosafasirin daar over verchillen.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Er is een boek beschikbaar van uitgeverij nour over jins. In dat boek heb ik eerder gelezen dat de jinn ook een lichaam kan betreden. Maar verder weet ik niet wat juist is.
 
18 okt 2014
24
0
Ik ben een man(Raqi) en genees mensen die problemen hebben met slechte magie/sihr, kortom alles wat negatief is verwijder ik met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala kan ik met slechts 1 sessie u verlossen van diverse aandoeningen.
Zoals:
- Kinderen met de aandoeningen ADHD/ADD.
- Kinderen die schimmen /geesten/ spoken zien.
- Kinderen/personen die last hebben van duivels/demonen.
- Personen die geen geluk hebben om te trouwen.
- Personen met huwelijksproblemen. (Veel problemen tussen man en vrouw.)
- Vrouwen met kinderwens en vaak miskramen hebben.
- Personen met lichamelijke klachten zonder medische oorzaak. Denk aan terugkerende hoofdpijn.
- Personen met allerlei soorten depressies, Benauwd gevoel, Verlamdheid ergens op het lichaam, Tintelingen in delen van het lichaam, Sterke emoties, abnormale woede en veel psychische klachten zoals; desillusie en veel angst, Moeilijk kunnen slapen.
- Personen die last hebben van allerlei beangstigende nachtmerries/ slaapstoornissen, lastig gevallen worden in hun slaap.
- Personen die last hebben van influisteringen (was was).
- Personen die bezeten zijn door Sihr (zwarte magie).
- Personen die getroffen zijn door boze oog ( Ayn el hassad).
- Personen die last hebben van Djins (geesten) in huis en die maar niet weg willen en mensen blijven storen.
- Personen die geesten /spoken zien in huis. Ik kan deze met de wil van Allah verdrijven.
Personen die zijn meerder male bij imam’s en raki’s geweest zijn zonder resultaat met de kracht die ik van Allah subhanahoe wa Ta3ala heb gekregen kan ik in een uur djin/geest/duivel weg halen en 99,99% van de gevallen valt hierbij niet flauw door de djin. Mensen blijven rustig bij mij tijdens roqia.
- Meisjes/ Jongens die zomaar van huis weg lopen.
Al deze aandoeningen/ problemen kan ik voor u weg halen met de kracht en macht van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met slechts 1 sessie. En met alleen gebruik van de krachtige en heilige woorden van Allah subhanhoe wa Ta3ala kan ik u bi idni Allah subhanahoe wa Ta3ala verlossen van uw pijn.
Ik maak gebruik van Roqia en Roqia alleen. Zoals ons is voorgeschreven volgens de Quran en de Sunnah.
Ik kan met behulp van allah mensen op afstand ook helpen.
U kunt mij ten alle tijden bellen.
Ik ben bereikbaar op telefoonnummer:lycamobile(0031)0-687797863/lebaramobile(0031)0-644103047
E-mail: bismilhaylkayoum@hotmail.com
U kunt erop vertrouwen dat ik discreet zal omgaan met uw vragen. U mag mij alles vragen.Bi idni Allah soubhanahoe wa Ta3ala zal ik u helpen om te genezen.
إِن نَّحْنُ إِلاَّ بَشَرٌ مِّثْلُكُمْ وَلَـكِنَّ اللّهَ يَمُنُّ عَلَى مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَمَا كَانَ لَنَا أَن نَّأْتِيَكُم بِسُلْطَانٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَعلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ .وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَكَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَيْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُتَوَكِّلُونَ
"Wij zijn inderdaad stervelingen zoals gij, maar Allah bewijst gunsten aan wie van Zijn dienaren Hij wil. Het is niet aan ons u een bewijs te brengen, dan door het gebod van Allah. En in Allah behoren de gelovigen te vertrouwen."
"En waarom zouden wij niet in Allah vertrouwen wanneer Hij ons onze wegen heeft getoond? En wij zullen voorzeker al het kwaad dat gij ons doet met geduld dragen. Laat daarom allen die willen vertrouwen, in Allah hun vertrouwen stellen."
Oproep aan alle professionals die in werkvelden werkzaam zijn c.q. Psychiatrische instellingen/ Psychiaters/Psychologen; Heeft u patiënten die kampen met geesten/ duivels/demonen? Ik kan u helpen. Zoals bekend kampen veel patiënten met het feit dat ze langdurig last hebben van geesten/spoken/duivels/demonen. Ik kan deze mensen helpen.
Oproep aan alle raqi's op aarde wie een moeilijk geval heeft met een bezeten persoon en de geest ;djin wil niet weg, ik kan hem weg halen in een fractie van minuten op afstand en overal ter wereld en dan zult u zien, en dan geloven. En Allah soubhanahoe wa Ta3ala is mijn getuige.
اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ الْأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْماً
Allah is Hij Die de zeven hemelen schiep, en van de aarde desgelijks. Het gebod daalt in hun midden neder, opdat gij moogt weten dat Allah macht heeft over alle dingen, en dat Allah alle dingen in zijn kennis omvat.
 
Bovenaan