Amazigh activiste Malika Mazan komt op voor joden (video)

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
In het kort uitgelegd: Deze vrouw Malika Mazan is anti-arabieren en pro zionisten. Ze legt uit in deze video waarom ze deze mening heeft. Malika Mazan claimt dat het grond Israel toebehoort aan de joden/zionisten en niet van de arabieren is. Daarom is Mazan voorstander van de zionisten in het Palestina - Israël conflict

 
31 dec 2012
2.957
300
Wrm kom jij op voor pro-isreal topics

Sorry, maar waar zie jij mij ''opkomen' voor pro Israel topics? Er wordt een video gepost zonder mening van topicstarter, en aan de hand hiervan kan je een debat voeren. Ik zeg nergens dat ik pro Israel ben. :)
 

Jawatte

Gebanned
31 jul 2014
243
64
gemeen doenpost: 349051 zei:
Sorry, maar waar zie jij mij ''opkomen' voor pro Israel topics? Er wordt een video gepost zonder mening van topicstarter, en aan de hand hiervan kan je een debat voeren. Ik zeg nergens dat ik pro Israel ben. :)
Niet zo gemeen doen:(
 
30 okt 2011
474
29
Hij is niet van de Arabieren, nog is hij van de Zionisten. De grond behoorde tot de Feniciers, een noord Semitisch volk, dat beroemd stond om zijn capaciteiten. Dat volk is van de aardbodem verdwenen, end of story. Ik vind wel dat Jeruzalem voor alle religies onbeperkt en ongelimiteerd open moet staan. Het probleem in Israël is een religieus probleem, en geen territoriale of nationale probleem.
 
24 dec 2013
87
13
Hij is niet van de Arabieren, nog is hij van de Zionisten. De grond behoorde tot de Feniciers, een noord Semitisch volk, dat beroemd stond om zijn capaciteiten. Dat volk is van de aardbodem verdwenen, end of story. Ik vind wel dat Jeruzalem voor alle religies onbeperkt en ongelimiteerd open moet staan. Het probleem in Israël is een religieus probleem, en geen territoriale of nationale probleem.
Denk je dat? Ik denk juist dat het hier toch echt om een territoriaal probleem gaat, het zijn namelijk juist vaak de orthodoxe joden die voor de palestijnen opkomen.
 
30 okt 2011
474
29
De joden zeggen dat in hun torah staat, dat het land van hun is. En Moslims zeggen dat ook. Het draait uiteindelijk om de aqsa moskee, en die moeten ze ongelimiteerd openstellen, vind ik.
 
Bovenaan