Voor vrouwen die zeggen dat goede mannen niet bestaan

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Patron die bestaan ook. Natuurlijk heb je slechte mannen, maar je hebt ook slechte vrouwen. De slechte mannen en vrouwen vallen helaas op.

Jaa gelukkig bestaan ze nog. De goede vrouwen komen in armen van de goede mannen, en andersom ook zo..
 
21 nov 2014
6
4
ejiiiihhhhh awma 7ano dat klupt helemaaal ik zeg altijd kama toedien toedaan ben je een goed mens dan vraag je allah 3azawajal om een goede partner en in shaa allah zal hij je die schenken en het gaat zeker ook om de uiterlijk want wat is t eerst wat jd over elkaar weet als je elkaar ziet is hoe iemsnd eruit ziet loop je erbij als de eerste gepensioneerden ...... dan zul je alleen maar straatjongens op je pad krijge die eve wille gdbruike loop je erbij sls een nette moslima draagt je hijaab en geenvstrakke klere dan zul in shaa allah bi idhni allah een goede ma op jr pad krijge
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ejiiiihhhhh awma 7ano dat klupt helemaaal ik zeg altijd kama toedien toedaan ben je een goed mens dan vraag je allah 3azawajal om een goede partner en in shaa allah zal hij je die schenken en het gaat zeker ook om de uiterlijk want wat is t eerst wat jd over elkaar weet als je elkaar ziet is hoe iemsnd eruit ziet loop je erbij als de eerste gepensioneerden ...... dan zul je alleen maar straatjongens op je pad krijge die eve wille gdbruike loop je erbij sls een nette moslima draagt je hijaab en geenvstrakke klere dan zul in shaa allah bi idhni allah een goede ma op jr pad krijge

Aqa shem Tesiwred nishan! Ik vind ook dat je echt eerst naar je zelf moet kijken.. Maar een nette moslima met hijab en geen strakke kleding is nog geen garantie dat het een goede ma is he.. dat heb ik wel gemerkt
 
17 nov 2011
88
35
De moslimvrouw die de leerstellingen van haar geloof begrijpt, hanteert een verstandige en correcte standaard als het aankomt op het kiezen van de geschikte echtgenoot. Zij laat zich niet verleiden door uiterlijk, hoge status, luxe of soortgelijke zaken die een vrouw gewoonlijk aantrekken. Zij kijkt echter naar de mate van zijn gehoorzaamheid aan de bevelen van Allah en zijn gedrag omdat deze zaken de basis vormen voor een succesvol huwelijk. De Islam onderschrijft het belang van deze kwaliteiten in een potentiële echtgenoot. De Boodschapper van Allah zei: “Als iemand over wiens geloof en karakter jullie tevreden zijn (om de hand van één van jullie dochters) vraagt, huwt (jullie dochter) dan aan hem, want als jullie dit niet doen zal Fitnah (morele verval) zich voordoen op de aarde en zal zedenloosheid zich wijd verspreiden.” (Sahih Soenan Tirmidhi)
 
17 nov 2011
88
35
Ook de jonge moslimmannen laten zich niet verleiden door mooie meisjes die zijn verdorven door hun omgeving. De moslimsvrouw die zich laat leiden door haar geloof, zal zich niet aangetrokken voelen tot oppervlakkige playboys. Daarentegen zal zij zich aangetrokken voelen tot een man met een standvastig geloof en goed gedrag. Niemand is een betere partner voor de gelovige vrouw, dan een gelovige man en niemand is een betere partner voor de verdorven vrouw, dan de verdorven man. Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:
“De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.” (Soerat an-Noer: 26)
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Niet naast je schoenen gaan lopen hè!

Nee is gewoon een feit. Okee, ik ben niet perfect. Maar een Marokkaan mag zich tegenwoordig al goed noemen als hij niet rookt, geen strafblad heeft en niet dealt. En daarnaast ben ik enorm knap, dus daarom ben ik gewoon goed. is een feit. klaar. laat me dromen jij.
 
6 apr 2015
218
62
Nee is gewoon een feit. Okee, ik ben niet perfect. Maar een Marokkaan mag zich tegenwoordig al goed noemen als hij niet rookt, geen strafblad heeft en niet dealt. En daarnaast ben ik enorm knap, dus daarom ben ik gewoon goed. is een feit. klaar. laat me dromen jij.
Hahaha, nee jongen ik maak je wakker dit is de realiteit.
Ennuhh..dromen doe je maar lekker als je aan t slapen bent...of lukt dat niet :gniffel:
 
30 mrt 2015
99
22
Nee is gewoon een feit. Okee, ik ben niet perfect. Maar een Marokkaan mag zich tegenwoordig al goed noemen als hij niet rookt, geen strafblad heeft en niet dealt. En daarnaast ben ik enorm knap, dus daarom ben ik gewoon goed. is een feit. klaar. laat me dromen jij.

Haayhaaayy niet te veel chiki hebben he... anders ben je ook al geen goede man hoor....























:red::watermelon:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Hahaha, nee jongen ik maak je wakker dit is de realiteit.
Ennuhh..dromen doe je maar lekker als je aan t slapen bent...of lukt dat niet :gniffel:

hahah je hebt mij wel wakker geschud.. Maar in de realiteit ben ik nog beter :p haha Wacht maar jij..
Ik ga nu wel slapen, spreek jullie later inshaAllah
 
16 dec 2011
1.193
16
ppfff ik heb zwaar de hoop opgegeven

Zowel meiden als gasten zijn fucked up tegenwoordig. Safe klaar da is nu eenmaal de harde realiteit!

En patron, die opmerking over meisjes die schaars gekleed lopen??! Da is waar maar de marokkaanse gasten van nu lopen er als homo's bij!

Zoals ik zei: Beide geslachten zijn naar de vaantjes.

Gewoon hopen op God die ons bij de juiste zal brengen.
 
Bovenaan