Man maakt vriendin wijs dat ze bedrogen wordt, zij raakt hem op zijn zwakste plek

5 mrt 2012
18.240
681
Erik Meldik had zo'n een vermoeden dat zijn vriendin af en toe de berichtjes in zijn gsm controleerde en vond dat het wel eens mocht stoppen. Hij wou haar op een confronterende manier met de neus op de feiten duwen en aantonen dat het toch niet zo slim is om de berichtjes van iemand anders te openen. Om haar een lesje te leren, dokterde hij een hele grap uit...

Hij nodigde een dame uit in zijn bed en maakte er een foto van. Het kiekje verstuurde hij via een andere telefoon naar zijn gsm, die hij toevallig op de zetel had laten liggen terwijl hij even weg was. Wanneer de smartphone rinkelt, kan de vrouw de verleiding niet weerstaan en opent ze het berichtje. Het leukste? Haar reactie raakt net hém op zijn zwakke plek wanneer de razende vrouw de televisie van haar vriend kapotslaat.


Vriendin kwijt en ook nog eens de tv muwhahahah:haha:
Ik zou zijn gsm kapotmaken niet de televisie :hihi:
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wajoo, dat lijkt me echt erg! Ik zal later alles in mn huis verzekeren.. Maar het beste is gewoon om zulke grapjes niet uit te halen. Want tegenwoordig is iedereen bang dat de ander vreemd gaat. Dat is dus geen leuke grap.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Dit is het vervolg van de prank, hoe het is afgelopen. Het meisje komt terug maar is erg verdrietig.. :(

 
7 jul 2011
1.258
423
Erik Meldik had zo'n een vermoeden dat zijn vriendin af en toe de berichtjes in zijn gsm controleerde en vond dat het wel eens mocht stoppen. Hij wou haar op een confronterende manier met de neus op de feiten duwen en aantonen dat het toch niet zo slim is om de berichtjes van iemand anders te openen. Om haar een lesje te leren, dokterde hij een hele grap uit...

Hij nodigde een dame uit in zijn bed en maakte er een foto van. Het kiekje verstuurde hij via een andere telefoon naar zijn gsm, die hij toevallig op de zetel had laten liggen terwijl hij even weg was. Wanneer de smartphone rinkelt, kan de vrouw de verleiding niet weerstaan en opent ze het berichtje. Het leukste? Haar reactie raakt net hém op zijn zwakke plek wanneer de razende vrouw de televisie van haar vriend kapotslaat.


Vriendin kwijt en ook nog eens de tv muwhahahah:haha:
Ik zou zijn gsm kapotmaken niet de televisie :hihi:

Hahahahahha dat is zeker fout afgelopen! Maar zulke grapjes zijn inderdaad niet leuk, ik begrijp haar woede/verdriet wel.. Meskina ze heeft het nog steeds moeilijk met het geloven dat het een grap was hahaha
 
Bovenaan