Priveberichten

2 aug 2012
2.406
160
Beste beheerder

Ik heb een probleem met het ontvangen van privéberichten. Als iemand me wilt pmen kan die dat nergens aanvinken, dus die kan geen contact met me opnemen,
Ik ben al gaan kijken bij mijn instellingen maar daar kan ik niks in of uitschakelen.

Help graag! BarakaAllahufeek
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ik zie wel gewoon een link om jou een privebericht te sturen. Heb je geen privebericht ontvangen net?
 
9 jan 2014
652
162
Bij mij het zelfde, andere kunnen mij niet pm'en er staat dat ik het heb geblokkeerd ofz iets terwijl ik niks heb gedaan!
 
9 jan 2014
652
162
Ik heb nog een klacht, als ik op chat zit komen mijn zinnen laat aan. Chat is dan nog aan het laden ofz iets. Dit probleem heb ik nooit eerder gehad, alleen sinds er werkzaamheden waren gedaan aan rkempo.nl
 
17 nov 2011
88
35
soubhan allah. bij mij was ook het zelfde.drie dagen gelden ik kun helemaal niks op rkempo in loggen.en er staat ook dat je geblokkeerd.terwijl ik heb niks gedaan of aangeraakt wat ook is.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
soubhan allah. bij mij was ook het zelfde.drie dagen gelden ik kun helemaal niks op rkempo in loggen.en er staat ook dat je geblokkeerd.terwijl ik heb niks gedaan of aangeraakt wat ook is.

Jaa er was een storing. Maar nu werkt het wel toch?
 
Bovenaan