Agadir: Zelfmoordpoging meisje na onderzoek maagdelijkheid

23 okt 2014
11
4
Dus je wilt dat hun dochter het ook mag? Van de ouders die ik ken mogen zowel de jongens als de meisjes niet uitgaan of gekke dingen doen. Maar opvoeding is belangrijk, je kunt zelf je kinderen vormen hoe je ze wil hebben.
ik wil dat ouders het voor allebei verbieden. ik ken ouders die het voor de meiden verbieden en voor jongens het toestaan. jongens horen daar ook niet thuis.
dat klopt hoe je ze opvoed is het belangrijkste.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
ik wil dat ouders het voor allebei verbieden. ik ken ouders die het voor de meiden verbieden en voor jongens het toestaan. jongens horen daar ook niet thuis.
dat klopt hoe je ze opvoed is het belangrijkste.

Ik zie niet echt onderscheid tussen jongens en meisjes. Wel is zo dat jongens later buiten mogen zijn, maar dat is ook begrijpelijk vind ik. Een meisje hoort in de avond niet buiten te zijn, maar als een jongen met zn vriend nog voetbal wil kijken ergens dan is daar niks mis mee.
 
23 okt 2014
11
4
Ik zie niet echt onderscheid tussen jongens en meisjes. Wel is zo dat jongens later buiten mogen zijn, maar dat is ook begrijpelijk vind ik. Een meisje hoort in de avond niet buiten te zijn, maar als een jongen met zn vriend nog voetbal wil kijken ergens dan is daar niks mis mee.
een hele late reactie haha sorry.

ik vind dat zelfs een jongen niet laat buiten mag zijn. wat voor een meisje geldt moet ook voor een jongen gelden. In chaa Allah als ik ooit kinderen krijg. Zal er helemaal geen onderscheid worden gemaakt.
 
Bovenaan