Idee!?

5 mrt 2012
4.451
127
As-salaamoe 3alaikom,

Ik zat mij net te bedenken of rkempo.nl niet iets meer voor de Islaam kan betekenen. Hiermee bedoel ik dat er misschien meer aandacht besteed kan worden aan de mensen die het minder hebben. Een voorbeeld hiervan zou zijn om ergens op de website (duidelijk) een banner of een redelijk kolom te plaatsen met daar in een link en een korte weergave van de website www.sadaqa-tv.nl en als zij facebook hebben die daarin ook te plaatsen. De broeders staan keer op keer op voor diverse projecten (alle Lof behoort toe aan Allaah), denk aan 1ste levensbehoeften voor de mensen in Syrie, de mensen in Somalie of Syrie voorzien van schoon water (dmv waterputten), project dat bedoelt is voor weeskinderen of helpen een moskee te bouwen. Zo gaat de lijst maar door met projecten.

Het idee van de banner of iets dergelijks zou een groter publiek trekken, al was het maar één persoon meer, dan zou dit idee al geslaagd zijn, bi ithni Allaah.

Denk er over na en graag hoor ik jullie feedback.

Wa Salaam.

PS: Ik weet niet of een banner wel het beste idee is, gezien je het met 'ad block' kunt verwijderen en mensen nooit de kans zouden krijgen om het te zien.

Wa'Allaahoe a'lem
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Een banner is op Rkempo geen optie. Veel islamitische websites willen banners geplaatst hebben. Maar als je andere plannen hebt om islamitische kennis te delen, kun je dat aangeven.
 
5 mrt 2012
4.451
127
Bedankt voor je reactie.

Jammer dat de banner niet bewerkstelligd kan worden. Dat was eigenlijk het enige idee dat bij mij op kwam. In-sha'Allaah kan er wel een topic toegewijd worden aan een website als Sadaqa-TV en deze bovenaan te houden in een rubriek.

Verder weet ik het niet echt hoe je het hier zou kunnen verbeteren, Allaahoe a'lem.
 
21 apr 2014
405
126
Ik zal eens gaan nadenken, kijken of ik met een goed idee kan komen. Jammer dat een banner niet kan.
 
Bovenaan