wat heeft een vechtsport voor zin wanneer je in een straatgevecht betrokken raakt ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
15 mrt 2013
6
0
Ja want in een sportschool gaat alles volgens spelregels gecontroleerd door een scheidsrechter en tref je door middel van selectie altijd een gelijkwaardige tegenstander en staat er zelfs een medisch team stand by mocht je onverhoopt toch nog verwondingen oplopen.....

Op straat is het maar net wie je treft en daar heeft nog nooit iemand gehoord van eercode en spelregels haha

vandaar mijn vraag:
¿¿¿ wat heeft vechtsport voor een zin wanneer je in een straatgevecht betrokken raak ???
 
15 mrt 2013
6
0
¡¡¡ op straat heb ik zo-wie-zo niks te vrezen want ik ben 2m18 lang en mijn gevechtshouding is perfect !!! (zie pica)
(¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!)

1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever

plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag

plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellenbogen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2m18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers
zodat een aanval daarop niets uithaalt


¡¡¡ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd en
met mijn lengte van 2m18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!

(¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!)

Op deze manier heb je volgens mij niks aan een vechtsport want zo kan bijvoorbeeld
iemand van 1m65 mij niet eens ergens goed en/of doeltreffend raken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan