Wat en hoe

2 aug 2012
2.406
160
Sorry, ik kan nergens terecht, ik wil mijn emoties hier uiten anders ga ik ontploffen. De tranen doen me pijn, de trillingen gaan door men lichaam. Ik ben teneergeslagen, ik ben kapot. Ik ben alles beu, alles slaat tegen, alles. Ik zit dagen te huilen maar achteraf voel ik me ziek. Ik ben kapot, mensen maken me kapot, ik kan niet meer. Ik heb zin om alleen te blijven, niemand zien of horen of spreken. Dan is iedereen van me verlost, dan ven ik niemands last meer. Geen last voor men ouders, geen last voor niemand. Ya Allaah wat moet ik doen, pijn blijft me achtervolgen welke stappen ik ook zet. Ik ben kapot mensen ik kan niet meer.
 
9 jan 2014
652
162
Ik vind het erg voor je meid Ghair Incha'Allah.
Maar aan de ene kant iets te overdreven, denk niet aan het slechte, bekijk dingen positief, zoek hulp bij je ouders of een refki of iets anders.
Wij hier op de forum kunnen ook niks voor jou doen meis.
 
2 aug 2012
2.406
160
In sha Allah lieve ta7a! Ik denk idd dat het wel overdreven lijkt maar weet je niemand ziet me lijden, in real life hou ik me in. En ik weet dat ik hier wel even stoom kan uitblazen ookal verandert het niks aan men stuatie. Mohim ik moest het ergens doen en kon het nergens anders doen oftewel wilde iig toch niemand mee lastigvallen.

Eerst kropte ik te veel op en nu kan ik niet meer opkroppen waardoor mijn emoties hevig tot uiting komen..Maar ghayr ik moet het accepteren hoe alles gaat, qadrAllaah. En Allaah is de beste Planner. Allahu a3lem misschien zal ik hier juist sterker uit komen..
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Je blijft altijd zo vaag over je problemen. Als je vertelt wat er echt aan de hand is, wat er gebeurd is, kunnen mensen hier jou misschien adviseren.
 
2 aug 2012
2.406
160
Lieve Patron, je mag de topic sluiten. Zoals ik al zei, het is een emotionele uitbarsting, ik moest ergens uitbarsten. Maar voortaan ga ik een ander advies opvolgen, ik neem gewoon een pen en papier en schrijf daar alles op wat me pijn doet en wat ik meemaak. Blijkt heel goed te helpen en zo val ik ook niemand lastig. In sha Allah ghayr
 
1 jun 2014
248
104
Dat bedoeld Patron juist niet. Wij willen je net helpen bintje maar het enige wat we kunnen doen is je troosten. Er zijn vast wel mensen die naar je willen luisteren (uhum ik bv) en alles op een papiertje schrijven is een goed idee, daarmee kan je u hartje uitluchten maar het beste is toch om er met iemand over te praten zodat hij/zij je kan helpen want een papiertje kan je niet helpen. Er zijn heus wel mensen die te vertrouwen zijn kijk bijvoorbeeld naar je moeder, zus(je), nicht, tante, oma,... Anders kan je ook een pm sturen naar één van de rkempoleden en ik ben er zeker van dat ze je graag willen helpen.
Ik weet niet wat er is maar je moet zeker niet weggaan en ook niet van rkempo! Iemand als jij kan niet ten laste zijn, daarvoor ben je veel te lief ma sha Allah!! Je kan hier altijd terecht.
Mij kan je altijd een pm sturen! Ik hoop dat ik je dan kan helpen in sha allah.
Ow en geen sorry zeggen jij want er is niks waarvoor je sorry moet zeggen!
Ghair in sha allah. Moge Allah jou helpen en beschermen!
Geef de moed niet op bintje!!
 
7 jul 2011
1.258
423
Dat bedoeld Patron juist niet. Wij willen je net helpen bintje maar het enige wat we kunnen doen is je troosten. Er zijn vast wel mensen die naar je willen luisteren (uhum ik bv) en alles op een papiertje schrijven is een goed idee, daarmee kan je u hartje uitluchten maar het beste is toch om er met iemand over te praten zodat hij/zij je kan helpen want een papiertje kan je niet helpen. Er zijn heus wel mensen die te vertrouwen zijn kijk bijvoorbeeld naar je moeder, zus(je), nicht, tante, oma,... Anders kan je ook een pm sturen naar één van de rkempoleden en ik ben er zeker van dat ze je graag willen helpen.
Ik weet niet wat er is maar je moet zeker niet weggaan en ook niet van rkempo! Iemand als jij kan niet ten laste zijn, daarvoor ben je veel te lief ma sha Allah!! Je kan hier altijd terecht.
Mij kan je altijd een pm sturen! Ik hoop dat ik je dan kan helpen in sha allah.
Ow en geen sorry zeggen jij want er is niks waarvoor je sorry moet zeggen!
Ghair in sha allah. Moge Allah jou helpen en beschermen!
Geef de moed niet op bintje!!
pchaaaaaakh ya mocroow ino! gham awar n ishten ghas 30 sna!!! Maa shaa Allah Abba tejjadh yedji :hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Dat bedoeld Patron juist niet. Wij willen je net helpen bintje maar het enige wat we kunnen doen is je troosten. Er zijn vast wel mensen die naar je willen luisteren (uhum ik bv) en alles op een papiertje schrijven is een goed idee, daarmee kan je u hartje uitluchten maar het beste is toch om er met iemand over te praten zodat hij/zij je kan helpen want een papiertje kan je niet helpen. Er zijn heus wel mensen die te vertrouwen zijn kijk bijvoorbeeld naar je moeder, zus(je), nicht, tante, oma,... Anders kan je ook een pm sturen naar één van de rkempoleden en ik ben er zeker van dat ze je graag willen helpen.
Ik weet niet wat er is maar je moet zeker niet weggaan en ook niet van rkempo! Iemand als jij kan niet ten laste zijn, daarvoor ben je veel te lief ma sha Allah!! Je kan hier altijd terecht.
Mij kan je altijd een pm sturen! Ik hoop dat ik je dan kan helpen in sha allah.
Ow en geen sorry zeggen jij want er is niks waarvoor je sorry moet zeggen!
Ghair in sha allah. Moge Allah jou helpen en beschermen!
Geef de moed niet op bintje!!


Aawh ik moet alweer een traantje wegpinken door je reactie :'(

Ik weet idd dat er hier op rkempo prachtige leden zijn met een goed hart, daarom kom ik spontaan op dit forum wanneer het me te veel wordt. Je hebt gelijk, een papiertje kan me niet helpen maar dan is op zen minst de brok eraf en hoef ik het op niemand af te reageren.

Ach nee wat betreft erover praten met iemand die dicht bij me is, nee die zullen me nooit begrijpen..althans toch niet over alles wat ik meemaak.
Soms kunnen mensen zo hard zijn dat ze mij werkelijk weten te breken. Maar ghayr in sha Allah, ik hoop hier sterker uit te komen.

BarakaAllahoufeeki voor je lieve woorden <3
Allahuma ameen op je dua!
 
1 jun 2014
248
104
ik vind het echt erg voor je. in sha allah komt alles weer snel goed!
oh ja mijn pm staat open voor jou he niet vergeten :D
 
5 mrt 2012
18.240
681
aawhhh bintje toch, wij zijn er voor jou! Je moet jezelf niet kapot maken om mensen! kill them with success and burn them with a smile! Hoeveel tegenslagen je nu ervaart en nog zult meemaken, je kan het wel aan lieve bint! Je bent niet zwak, Allah houdt van de mensen die hij beproeft. Ghair insha Allah:hug:

 
2 aug 2012
2.406
160
aawhhh bintje toch, wij zijn er voor jou! Je moet jezelf niet kapot maken om mensen! kill them with success and burn them with a smile! Hoeveel tegenslagen je nu ervaart en nog zult meemaken, je kan het wel aan lieve bint! Je bent niet zwak, Allah houdt van de mensen die hij beproeft. Ghair insha Allah:hug:

Tjah ik heb vandaag weer niks anders gedaan dan huilen.
Jawel Whatever ik ben zwak, als ik sterk was zou ik geen aandacht geven aan de pijn die mensen me aandoen. Ik heb ao veel pijn, mentaal ven ik echt kapot. Ik wad vandaag uitgenodigd voor een gezellig buffet maar heb te afgezegd. Ik kan gewoon niet onder mensen komen. Ik kan men verdriet niet verbergen. Maar het afzonderen maakt het voor mij ook vele erger
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Lieve Patron, je mag de topic sluiten. Zoals ik al zei, het is een emotionele uitbarsting, ik moest ergens uitbarsten. Maar voortaan ga ik een ander advies opvolgen, ik neem gewoon een pen en papier en schrijf daar alles op wat me pijn doet en wat ik meemaak. Blijkt heel goed te helpen en zo val ik ook niemand lastig. In sha Allah ghayr

Ik zeg niet dat je stil moet zijn. Het is juist goed om verdriet te delen. Maar als je eens duidelijk bent wat echt je probleem is. Dan kunnen mensen je echte advies geven. Je zegt steeds: ik ontplof, ik huil, ik heb geen zin meer.. maar je zegt nooit wat er nu echt aan de hand is.
 
Bovenaan