Beledigen, wat is wel/niet toegestaan?

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Het beledigen van een ambtenaar in functie, zoals een politieagent: strafbaar ( artikel 267 in het wetboek van strafrecht )

Het beledigen van de rechter: strafbaar, maximumstraf die de rechter kan opleggen is drie maanden gevangenisstraf of een geldboete van de tweede categorie (3.900 euro).

Beledigen van het openbaar gezag: 4 maanden;

Beledigen van de koning(in): 5 jaar gevangenisstraf

Beledigen van een bevriend staatshoofd: 2 jaar gevangenisstraf;

Beledigen van de profeet Mohammed (Sallallahu alaihi wa sallam): toegestaan en aanbevolen namens de vrijheid van meningsuiting.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wanneer joden beledigd worden, heet het antisemitisme.. Als moslims beledigd worden, heet het vrijheid van meningsuiting.
 
2 aug 2012
2.406
160
Wanneer joden beledigd worden, heet het antisemitisme.. Als moslims beledigd worden, heet het vrijheid van meningsuiting.

Het is allemaal overduidelijk..al die gebeurtenissen is gewoon allemaal opzet om de islam en de moslims naar beneden te halen.

Je moet eens zien hier in Antwerpen..gewoon niet normaal. En weet je waar ze de meeste beveiliging hebben? In de jodenbuurt. Ze hebben er een hele leger om die buurt te beschermen. SubhanaAllah ik vind het allemaal zo bizar wat er gebeurd
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Het is allemaal overduidelijk..al die gebeurtenissen is gewoon allemaal opzet om de islam en de moslims naar beneden te halen.

Je moet eens zien hier in Antwerpen..gewoon niet normaal. En weet je waar ze de meeste beveiliging hebben? In de jodenbuurt. Ze hebben er een hele leger om die buurt te beschermen. SubhanaAllah ik vind het allemaal zo bizar wat er gebeurd

Niemand klaagt over die jodenbuurt, omdat er teveel joden zitten. Wanneer ik daar langs loop, zie ik alleen maar Joden om mij heen, alsof ik in Tel Aviv ben. Maar wanneer er teveel Marokkanen zijn in een wijk wonen, wordt er wel geklaagd.
 
31 dec 2012
2.957
300
De Zionisten bespelen de Media en alles vanuit de achtergrond. Maar Inshalah zal het recht zegevieren!
 
Bovenaan