Vakantie Marokko 2015

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wie gaat er op vakantie naar Marokko aankomende zomer? Shen Plannen?
 
17 nov 2014
144
21
ik ga wel ik moet een vrouw zoeken, zal wel in alle auto´s kijken met wie ik wil gaan huwen
 
19 jun 2011
84
15
ik ga 4 weken keihard in rkempo werken sporten en zonnen als ik terug kom zeg ik 4 weken zon zee strand palmbomen cocktails haha..
 
19 jun 2011
84
15
gelukkig zijn er ook mensen die blijven wie moet anders de site opvullen poehhhh hebben we dat probleem weer opgelost... ik zal wel voor iedereen die achterblijft beetje tazaaht en tahendieht meenemen....
 
28 mrt 2015
2
1
Toevallig mensen hier die deze zomer in meknes doorbrengen? ik kan niet wachten, eerst wat doorbijten nu en men examens halen in shaa Allah. Ik moet toch ooit afstuderen. Dit jaar ga ik proberen te genieten van elke dag. Dus het is gedaan met uitslapen(ik slaap soms uit tot 14.00 in marokko, bad habit:coffee:). Ik ga zoveel mogelijk foto's proberen te trekken, want heb gemerkt dat ik dat nooit doe, ben echt op de meest indrukwekkende plaatsen geweest mr maak nooit foto's.:eek:

En als laatste gewoon van de zon genieten en zo aardig mogelijk proberen te doen tegen familie. In shaa Allah!
 
Bovenaan