Shaab hoceima mannie tedjiem

8 apr 2013
890
159
Jallah zied wie gaan (in sha Allah) er allemaal mee naar hoceima deze zomer

Alleen Shaab hoceima melden he, want Shaab tanger, Nador of wat dan ook...laa wallou, Inni qa zehmennn!!

Aazinaj azzedjief zi roeg...iwa ga jij, iwa wanneer ga jij, iwa iwa iwa....
 
8 apr 2013
890
159
In Sha Allaah deze zomer wel. Al heb ik er niet echt zin in.
In sha Allah.
Hoe komt t dat je er geen zin in hebt?
Misschien kwestie van tijd, over paar maanden heb je er misschien wel wat meer zin in...wa'Allahu a3la wa a3lam
 
4 apr 2012
1.869
43
In sha Allah.
Hoe komt t dat je er geen zin in hebt?
Misschien kwestie van tijd, over paar maanden heb je er misschien wel wat meer zin in...wa'Allahu a3la wa a3lam
Ik ga jaarlijks naar Marokko misschien dat dat een reden is. Kan best zijn, is nog even alvorens ik ga In sha Allaah dus tot dan laat ik het even terzijde. En jij?
 
8 apr 2013
890
159
Ik ga normaal gesproken ook jaarlijks, alleen heb ik 2012 en 2014 moeten overslaan. 2013 was ik er een maand of 4, maar ik heb er wel zin in dit jaar. Mis m'n rkempo familia!
 
4 apr 2012
1.869
43
Ik ga normaal gesproken ook jaarlijks, alleen heb ik 2012 en 2014 moeten overslaan. 2013 was ik er een maand of 4, maar ik heb er wel zin in dit jaar. Mis m'n rkempo familia!
2014 ben ik ook gebleven. Nou wat leuk, al een inzicht voor wanneer je gaat en hoe lang?
 
8 apr 2013
890
159
2014 ben ik ook gebleven. Nou wat leuk, al een inzicht voor wanneer je gaat en hoe lang?
Wanneer weet ik nog niet, misschien met voor of net na el3ied! En voor hoelang, ja denk toch een week of 6! In sha Allah.
Weet jij al hoe wat wanneer?
 
4 apr 2012
1.869
43
Wanneer weet ik nog niet, misschien met voor of net na el3ied! En voor hoelang, ja denk toch een week of 6! In sha Allah.
Weet jij al hoe wat wanneer?
Oke leuk. 6 weken seriously? Is dat niet wat te lang? Allaahou A3lam volgens mij begin juli.
 
8 apr 2013
890
159
Oke leuk. 6 weken seriously? Is dat niet wat te lang? Allaahou A3lam volgens mij begin juli.
6 weken lang, nee joh veels te kort toch! 11 manden hier in nl, dat is pas lang!
Oke begin juli, jij gaat daar dus deel van de ramadan doorbrengen
 
4 apr 2012
1.869
43
6 weken lang, nee joh veels te kort toch! 11 manden hier in nl, dat is pas lang!
Oke begin juli, jij gaat daar dus deel van de ramadan doorbrengen
Aan de hand van wat ik lees ben je echt een diehard Marokko 'bezoeker'. Ja In Sha Allaah het vasten in Marokko vind ik toch wel fijner als hierzo in belgië.
 
8 apr 2013
890
159
Aan de hand van wat ik lees ben je echt een diehard Marokko 'bezoeker'. Ja In Sha Allaah het vasten in Marokko vind ik toch wel fijner als hierzo in belgië.

Haha zo kan je t wel noemen denk ik! Ja ik hou van arif, van de omgeving !
T vasten is daar zeker weten fijner als hier, en de familiebanden sterker als hier, dat maakt t allemaal een stuk gezelliger
 
4 apr 2012
1.869
43
Haha zo kan je t wel noemen denk ik! Ja ik hou van arif, van de omgeving !
T vasten is daar zeker weten fijner als hier, en de familiebanden sterker als hier, dat maakt t allemaal een stuk gezelliger
Nice erg leuk. Waar ergens ga je als je naar Marokko gaat? Precies dat merk ik ook, grotendeels ook omdat ik daar een groter aantal aan familie heb.
 
8 apr 2013
890
159
Nice erg leuk. Waar ergens ga je als je naar Marokko gaat? Precies dat merk ik ook, grotendeels ook omdat ik daar een groter aantal aan familie heb.
Merendeels Alhoceima en pak altijd wel minimaal weekje rkempo erbij!
Ik hou niet zo van die grote drukke steden, tanger en Nador moet ik niks van hebben
 
8 apr 2013
890
159
Ijarmaouas is wat m'n papieren aangeven;)
Wij zitten een beetje dicht bij temsaman....tussen Temsaman en lbaraj .
 
Bovenaan