De koran moet aangepast worden

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Kan iemand me vertellen wie die derde vrouw (Malika) is bij Eva Jinek, met haar tulband hoofddoekje? Ik heb net gekotst om haar met haar Renaissance in de islam tfoo!!! En wie is die rare imam die de koran wil veranderen?


 
5 mrt 2012
18.240
681
Moslims moeten zich aanpassen aan de koraan mena "koraan heeft een update nodig" wat is dat nou voor gezever..
 
21 apr 2014
405
126
Zijn er serieus mensen die zich zelf moslim noemen en zeggen koran moet worden aangepast.
Wauw heb hier geen woorden voor, mensen zijn serieus de weg kwijt. En die malika probeert interessant te doen..

Hier link met wat meer info over haar haha

Malika Ouacha
 
5 mrt 2012
18.240
681
Die ene brahim is volgens mij geen Imaan hoor allahu allam hebben ze volgens mij gewoon gedaan voor media aandacht peins ik.. Hij is een onderzoeker aan de UA en werkt aan een doctoraat over de ‘Islamitische bewegingen’ in België.
 
7 jul 2011
1.258
423
tennach ik vind het een interessante idee theggayi a3ebouzz kh our ! Geen letter noch een NOQTA mag worden aangepast/veranderd.

Dit is het Boek (de Koran) waaran geen twijfel aan is, een leidraad voor de Moettaqoen.
Surah Al baqarah 2e vers.

Moettaqoen, zijn zij die beschikken over taqwa. dat wil zeggen het vrezen van Allah's toorn en het zich daartegen beschermen door te doen wat Hij heeft bevolen, en door zich verre te houden van wat Hij verboden heeft verklaard.


knoop dat maar goed in je oren.
 
Bovenaan