Wat en hoe

2 aug 2012
2.406
160
Ik zeg niet dat je stil moet zijn. Het is juist goed om verdriet te delen. Maar als je eens duidelijk bent wat echt je probleem is. Dan kunnen mensen je echte advies geven. Je zegt steeds: ik ontplof, ik huil, ik heb geen zin meer.. maar je zegt nooit wat er nu echt aan de hand is.

Ik snap wat je bedoelt maar het is ook niet de bedoeling dat ik met jan en alleman maar mijn verdriet ga delen en misschien het achterad tegen me gebruikt zal worden. Ik doe wel in het privé bij iemand die ik kan vertrouwen mijn emoties bespreken. En veel valt er niet op te lossen aan mijn problemen. Het is alleen hoe ik ermee omga. En het is moeilijk om geduldig en sterk te blijven thats all. Daarom dus die benauwdheid en huilbuien. Maar specifiek hoeft niemand openbaar te weten wat er is.
 
5 mrt 2012
18.240
681
Tjah ik heb vandaag weer niks anders gedaan dan huilen.
Jawel Whatever ik ben zwak, als ik sterk was zou ik geen aandacht geven aan de pijn die mensen me aandoen. Ik heb ao veel pijn, mentaal ven ik echt kapot. Ik wad vandaag uitgenodigd voor een gezellig buffet maar heb te afgezegd. Ik kan gewoon niet onder mensen komen. Ik kan men verdriet niet verbergen. Maar het afzonderen maakt het voor mij ook vele erger

Slechte momenten mogen er zijn, maar genieten van mooie dingen moet ook gebeuren. Het is niet zo dat wanneer je in een put zit dat je niet meer gelukkig mag zijn. Beloof me om volgende keer toch te gaan als je uitgenodigd bent. Het is misschien wel een goede stap in de juiste richting om iets leuks te gaan doen om die gedachten heel even op zij te zetten.

Check pm:hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Slechte momenten mogen er zijn, maar genieten van mooie dingen moet ook gebeuren. Het is niet zo dat wanneer je in een put zit dat je niet meer gelukkig mag zijn. Beloof me om volgende keer toch te gaan als je uitgenodigd bent. Het is misschien wel een goede stap in de juiste richting om iets leuks te gaan doen om die gedachten heel even op zij te zetten.

Check pm:hug:

Meskien hij belde me en heb moeten zeggen dat ik niet kon komen. Eigenlijk is het idd wel beter om wel onder de mensen te komen om van gedachte te veranderen. Maar ik wil dat weer niet, ik wil dat het goedkomt met diegene die me op dit moment het verdriet heeft aangedaan. Het is lastig als het niet goedkomt. En dat blijft huilbuien veroorzaken. Huilen totdat het niet meer kan.

Ik ga nu op je pm reageren
 
Bovenaan