Wat adviseren jullie..

14 apr 2014
30
7
Iemand die jinn asheeq heeft, en kan zijn lusten niet kan bedwingen.
 
7 jul 2011
1.258
423
Wat ik jou zal gaan adviseren dat zal de rest denk ik ook wel tegen je zeggen.
Roqyah en je geloof in Allah versterken! Als Allah Sub7anahuwa3la wilt dat je geneest dan genees je zo niet dan niet al ga je naar 10 tallen refiqis. Je kan ook roqyah bij jezelf doen maar kan soms ook gevaarlijk zijn. Je moet natuurlijk wel naar een ref9i gaan die met de koran en Sunnah werkt en niet met die rare dingen zoals amuletten en papiertjes enz.

Ik heb hier ook een boekje liggen met een aantal goeie/mooie smeekbedes:
tegen ANGST:
Bismi Allah Alrahmanee Al raheem,

1) Er is geen godheid buiten Allah, de Onmetelijke, de Toegeeflijke. Er is geen godheid buiten Allah, de Meester van de sublieme Troon. Er is geen godheid buiten Allah, de Meester der hemelen, der aarde en van de nobele Troon (Boekhari 166)
Arabisch: La illaha illa llahoe l-'azimoe l-halim. La illaha illa llahoe rabboe l-'arshi l-'azim. La ilaha illa llahoe rabboe s-samawati wa rabboe l-ardi wa rabboe l-arshi l-karim

2) O Allah, het is Uw genade waarop ik hoop. Laat me dus niet aan mezelf over, al was het maar voor een moment, en verbeter ten goede alles war mij aangaat. Er is geen godheid buiten U. (Aboe Dawoed, Ahmad 167)
Arabisch: Allahoemma rahmataka arjoe, fa-la takilni ila nafsi tarfata 'aynin, wa aslih li sha'ni koellahoe. La ilaha illa ant.

3) ''Er is geen godheid buiten ; Geprezen bent U ! Ik behoorde tot de onrechtplegers.'' (Tirmidhi, al-Haki 168)
Arabisch: La ilaha ila anta soebhanaka inni koentoe min z-zalimin.

4) ''Allah is mijn Heer; ik ken Hem geen enkele deelgenoot toe. '' (Aboe Dawoed, Ibn Maja, Tirmidhi 169)
Arabisch: Allah rabbi la oeshrikoe bihi shay'an.

NACHTMERRIES EN SLAAPROBLEMEN:

Zeggen: '' Ik zoek mijn toevlucht bij de volmaakte Woorden van Allah tegen Zijn toorn, Zijn bestraffing, het kwaad van Zijn dienaren en de verleidingen van de demonen alsook tegen hun aanwezigheid.'' ( Aboe Dawoed) 170 )
Arabisch: A’oedhoe bikalimati l-lahi t-tammati min ghadabihi wa ‘iqabihi, wa sharri ‘ibadihi, wa min hamazati sh-shayatini w an yahdoeroeni.



Ik heb de laatste smeekbede even rood gemaakt omdat ik vind dat die dua past bij je topic.
 
Bovenaan